عضویت در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان 27 آبان رایگان است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: 27 آبان ماه جاری به مناسبت هفته کتاب، عضویت در مراکز کانون به صورت رایگان انجام می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان،سید محمد رضا جوادی با بیان اینکه علاوه بر ثبت نام رایگان کودکان و نوجوانان در هفته کتاب،  تمدید عضویت اعضا کانون پرورش فکری استان نیز در 27 آبان ماه جاری به صورت رایگان انجام می شود.
وی ادامه داد: این اقدام در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و علاقه مند کردن کودکان و نوجوانان به کتابخوانی در آخرین روز هفته کتاب در 39 مرکز ثابت و پستی کانون در سراسر استان همدان انجام می شود.
جوادی برگزاری نمایشگاه کتاب در تمامی مراکز کانون در سطح استان را از دیگر برنامه‌های این اداره کل در هفته کتاب امسال عنوان کرد و گفت: در هفته کتاب نمایشگاه های کتاب در مدارسی که با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان همکاری دارند برپا می شود.
بیست و چهارمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از 22 آبان ماه الی 27 آبان ماه برگزار می‌شود.
در حال حاضر کانون استان همدان دارای 39 مرکز فرهنگی و هنری در سراسر استان است که از این تعداد 28 مرکز ثابت، هفت کتابخانه سیار روستایی، یک واحد سیار شهری و سه کتابخانه پستی است.