کد خبر: 263293
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
بازدید 1204
تربیت کودکان عاشورایی در شیرین سو

مرکز فرهنگی ،هنری شیرین سو با حضور دانش آموزان و اعضا روزهای معنوی را که معطر به بوی سید الشهدا و اهل بیت ایشان می باشد سپری می‌کند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان،از جمله برنامه های اجرا شده در طی این ایام به ترتیب کودکان عاشورایی،برنامه در سوگ رقیه (س) و نیز ویژه برنامه شهادت حضرت امام حسن (ع) کریم اهل بیت و با حضور بیش از 350دانش آموز و عضو کودک بود.
لیلا زارعی مسوول این مرکز خاطر نشان کرد: هدف از اجرای این برنامه‌ها پرورش حس دینی و همچنین بالا بردن شناخت اعضا نسبت با امام حسین (ع ) می باشد که در این برنامه مسولین ادارات، نهادها،بخشدار و شهردار شهر حضور داشتند.
 سخنران ویژه این مراسم امام جمعه شهر بود که طی سخنانی به بیان مصائب کودکان عاشورا و کربلا و پس از شهادت امام حسین (ع) پرداخت.
همچنین در این برنامه زارعی مسول مرکز شیرین سو با تاکید بر رسالت پرورشی کانون و بیان این نکته که کانون با مسولیت خطیر پرورش ذهن و روح قشر حساس کودکان و نوجوانان آماده همکاری با مدارس می باشد و ضمن تشکر از همکاری تمامی ارگانها و دستگاها در اجرای برنامه های هفته کود ک و هفته کتاب از ایشان خواست تا در تمامی مراحل و برنامه ها هم کانون را همراهی کنند.
گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان شیرین سو در سال 84 شروع به کار نموده است و اکنون با 626 عضو و 11500 جلد کتاب در خدمت کودکان و نوجوانان می باشد.