نمایشگاه گنج های پنهان در مرکز فرهنگی هنری بشرویه چه حرفی برای گفتن داشت؟

هم‌زمان با هفته کتاب مربیان فرهنگی، مرکز فرهنگی هنری بشرویه با یک ابتکار جالب، توانستند کتاب‌های پرخواننده و کم خواننده را در دو بخش نمایشگاهی معرفی کنند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی, فرا رسیدن هفته کتاب سبب شد تا مربیان مرکز فرهنگی هنری بشرویه با دقت بیشتری به سراغ قفسه‌های کتاب بروند و با کمک نرم افزار کتابداری این کتاب‌ها را در قالب نمایشگاهی با عنوان " گنج های پنهان " معرفی کنند.
طاهره کیانی در بازدید عبدالرضا صمدی از برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی از مرکز فرهنگی هنری بشرویه توضیح داد: نمایشگاه کتاب " گنج های پنهان " با هدف معرفی کتاب هایی انجام شد که در لابه لای قفسه‌های کتاب از چشم اعضا دور مانده است و اعضا کمتر برای مطالعه آنها را انتخاب کرده اند.
کیانی افزود: برگزاری این نمایشگاه سبب شد تا اعضا نقطه مقابل کتاب‌های پرخواننده کتاب‌های کم خواننده را ببینند و خوشبختانه با استقبال خوبی روبه روشد.
وی خاطر نشان کرد: مربیان تلاش می‌کنند تا این گنج‌های پنهان و مخفی را در کانون معرفی کنند و گاهی اوقات اعضا می‌پرسند: آیا این کتاب‌ها از قبل در کانون موجود بوده است.
در نمایشگاه گنج‌های پنهان بیش از 150عنوان کتاب با موضوعات داستانی، علمی، مذهبی و ادبیات به چشم می‌خورد.
در همین حال تعدادی از پانل‌های مرکز فرهنگی هنری بشرویه به عناوین و تصاویر کتاب‌های پرخواننده اختصاص داده شده بود که قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب نوشته مهدی آذر یزدی و مجموعه کتاب‌های کاغذ و تا  یکی از شاخص ترین کتاب‌ها در بخش کودکان و نوجوانان بود.