اعضای مراکز فرهنگی هنری استان خراسان جنوبی برای اهدای کتاب به دیدار مسوولان رفتند

همزمان با هفته کتاب اعضای کتاب‌خوان مراکز فرهنگی هنری استان خراسان جنوبی، کتاب را بهترین هدیه فرهنگی برای اهدا به مسوولان انتخاب کردندو به دیدار آنها رفتند.

به گزارش روابط عمومی کانون خراسان جنوبی، همزمان با گرامیداشت هفته کتاب اعضای کتاب‌خوان مراکز فرهنگی هنری فردوس، سرایان، قاین، سربیشه و درمیان در حالی که کتاب را برای هدیه به مسوولان انتخاب کرده بودند به دیدارآنها رفتند.
 
دیدار اعضای مرکز فرهنگی هنری فردوس با فرماندار
محمدرضا رجبی مقدم فرماندار فردوس در دیدار با  برترین اعضای کتاب‌خوان مرکز فرهنگی هنری فردوس آنها را به  مطالعه کتاب تشویق کرد و از آنها خواست کتاب‌خوانی  را درزندگی سرلوحه کارشان قرار دهند.
فرماندار فردوس افزود: شما که از علاقه مندان به مطالعه کتاب هستید در نقش مروجان کتاب می‌توانید مطالعه کتاب را به دیگران توصیه کنید.
در ادامه این دیدار مرضیه غزالی مربی مسوول کانون فردوس پیرامون فعالیت‌های کانون توضیح داد و اعضا ضمن معرفی خود سابقه ای از میزان مطالعه کتاب و خاطراتی که از کتابخوانی در کانون داشتند، بیان کردند .
در پایان این دیدار اعضا از فرماندار برای حضور در کانون دعوت کردند .
 
دیدار اعضای مرکز فرهنگی هنری سرایان با فرماندار
محمد علی مهدی نژاد فرماندار سرایان در دیدار با اعضای کتاب‌خوان مرکز فرهنگی هنری سرایان از جایگاه کتاب و کتاب‌خوانی سخن گفت و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب بهترین الگو برای ما در زمینه کتاب‌خوانی هستند و اگر شما که آینده سازان این مرزو بوم هستید کتاب‌خوان باشید بدون شک آینده درخشانی در انتظار شما خواهد بود.
 اعظم نجف زاده مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری سرایان در این دیدار یاد آور شد: اعضای مرکز فرهنگی هنری سرایان علاقه زیادی به مطالعه کتاب دارند و با وجود اینکه فقط 9 ماه از افتتاح مرکز گذشته است 6800 جلد کتاب به امانت گرفته‌اند.
 وی تعداد اعضای مرکز فرهنگی هنری سرایان را 200 نفر اعلام کرد.
 در این دیدار اعضای  منتخب کتاب خوانی فصل بهار هدایای خود را از دست فرماندار شهرشان دریافت کردند و کارنامه دانایی نیز به اعضای کتاب‌خوان اهدا شد.
 
دیدار اعضای مرکز فرهنگی هنری قاین با امام جمعه 
 مربیان مرکز فرهنگی هنری قاین با همراهی کتابداران کتاب‌خانه عمومی امام رضا (ع) به دیدارحجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی اصفهانی امام جمعه شهرستان قاینات رفتند.
امام جمعه قاین باقدردانی از اقدامات انجام گرفته در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ابراز خرسندی کرده و خاطر نشان کرد: اکنون به حول و قوه الهی توجه مردم و مسوولین به مقوله کتاب و کتاب خوانی بیشتر شده است و توجه به کتاب‌خوانی کودکان و نوجوانان از ضروریات اجتناب ناپذیر است.
حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی اصفهانی توجه مسوولین را در تهیه کتاب به عنوان هدیه فرهنگی و حمایت از نویسندگان بومی را  از عوامل موفقیت جامعه در زمینه ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی دانست.
در این دیدار مسوولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کتاب‌خانه عمومی گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی بیان کردند.
 
دیدار اعضای مرکز فرهنگی هنری سربیشه با امام جمعه
حجت الاسلام والمسلمین محسن محمدی طی دیدار با مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کتابداران کتابخانه عمومی این شهرستان بر ترویج فرهنگ مطالعه در بین کودکان و نوجوانان تأکید کرد.
در ادامه امام جمعه سربیشه هئایای اعضای کتابخوان را اهدا کرد.
 
دیدار اعضای مرکز فرهنگی هنری درمیان با شهردار
در آخرین روز از هفته کتاب و کتاب‌خوانی اعضای مرکز فرهنگی هنری درمیان به دیدار شهردار اسدیه رفتند .
رضا آدینه در این دیدار با اشاره به سخن امام علی (ع) گفت: کتاب غذای روح بشر است و آرامش بهترین هدیه کتاب برای انسان است .
وی افزود: کتاب نقش مؤثری در رشد اجتماعی و فرهنگی مردم دارد و جامعه ای موفق است که مردمانی کتاب‌خوان داشته باشد.
شهردار اسدیه از تلاش های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اجرای برنامه های فرهنگی و توجه به کتاب‌خوانی بین کودکان و نوجوانان تقدیر کرد و گفت: توجه کودکان به مطالعه کتاب به آنها کمک می کند تا با داشتن اندیشه های والا برای آینده ای بهتر برنامه ریزی کنندو انسان های متفکری باشند.

در پایان این دیدار کتاب‌هایی در زمینه اصول شهروندی به اعضای مرکز فرهنگی هنری درمیان اهداشد.