مادران اعضای مرکز فرهنگی هنری فردوس در جشن کتاب به انتخاب فرزندانشان کتاب خواندند

هم‌زمان با برگزاری جشن من یار مهربانم، طرح مادران کتاب‌خوان با دعوت مادران به مرکز فرهنگی هنری فردوس اجرا شدو مادران با انتخاب فرزندانشان به مطالعه کتاب پرداختند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به مناسبت گرامی‌داشت هفته کتاب مرکز فرهنگی هنری فردوس، جشن من یار مهربانم را متفاوت از سال‌های گذشته برگزار کرد.
در ابتدای این جشن بیش ازپنجاه نفر از مادران در مرکز فرهنگی هنری فردوس گردهم آمدند تا کتاب‌هایی را بخوانند که فرزندان آنها دوست دارند مادرانشان مطالعه کنند.
اجرای طرح مادران کتاب‌خوان با استقبال اعضا و مادران روبرو شد و اشتیاق مادران و اعضا برای مطالعه  کامل کتاب بسیار دیدنی بود.
در ادامه جشن کتاب آغاز شد و پس از خیر مقدم مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری فردوس یکی از مادران اعضای کتاب‌خوان به بیان سخنانی در ارتباط با کتاب پرداخت و مسابقه معرفی کتاب توسط مادران و اعضا و بهترین سخنرانی با موضوع کتاب توسط اعضای پسر از جمله برنامه‌های شاخص جشن من یار مهربانم بود.
در پایان  این جشن که بیش از 100 نفر از مادران و اعضا برگزار شد، از اعضای کتاب خوان تقدیر شد و جوایزی به این عزیزان اهدا شد.
بر اساس خبر دیگری از مرکز فرهنگی هنری فردوس، به همت مربیان طی دو روز طرح کتاب‌های خوب برای بچه های خوب در مرکز فرهنگی هنری فردوس به اجرا درآمد و دانش آموزان مدارس شهید هادی جوادی و محمد جوادی شاهد حضور مربیان در کلاس های درس بودند.
در این طرح مربیان با حضور در کلاس برای دانش آموزان ضمن معرفی کانون بر اساس گروه سنی و با استفاده از روش‌های خلاق کتاب‌های داستان را معرفی کردند.
در ادامه برنامه‌هایی نظیر قصه گویی، نمایش خلاق، روخوانی کتاب و مسابقه به اجرا در آمد که مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفت.