جشنواره پویانمایی زمینه تعامل بین هنرمندان را فراهم می‌کند

گلرخ الوان‌دارستانی که با انیمیشن «جهنم دره» در بخش بین‌المللی هشتمین جشنواره پویانمایی تهران حضور دارد، این جشنواره را فرصتی برای ایجاد ارتباط بین هنرمندان جوان و پیشکسوتان این عرصه می‌داند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کارگردان نمایش «جهنم دره» معتقد است: امکان حضور دانشجویان در بخش‌های مختلف جشنواره پویانمایی این فرصت را ایجاد می‌کند تا جوان‌ترها با پیش‌کسوتان از نزدیک آشنا شوند و با آن‌ها تعامل برقرار کنند.
دارستانی در توضیح این نکته می‌گوید: دانشجویانی که با اولین آثارشان در این جشنواره شرکت می‌کنند، می‌توانند تجربه حضور در یک جشنواره حرفه‌ای را به آموخته‌های دوران دانشگاه و اولین تجربه‌های حرفه‌ای خود اضافه کنند و یک گام بزرگ برای ورود به دنیای حرفه‌ای بردارند.
انیمیشن «جهنم دره» یک اثر دانشجویی است که در بخش بین‌الملل هشتمین جشنواره پویانمایی تهران حضور دارد. به اعتقاد این کارگردان حضور در بخش بین‌الملل جشنواره برای یک اثر دانشجویی یک اتفاق ارزشمند است.
هشتمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران، 13 تا 17 اسفند سال جاری به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تهران برگزار می‌شود.