برای آینده کانون باید نقشه جامعی ترسیم کرد

محمدجواد حاج‌ علی ‌اکبری عضو هیات مدیره کانون گفت: تلاش می‌کنیم هیات مدیره کانون بتواند به نقشه جامعی که مسیر آینده را ترسیم کند، مجهز شود. این اصلی‌ترین نیاز برای هیات مدیره است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، وی در خصوص جشنواره پویانمایی گفت: جشنواره پویانمایی جزو بهترین اقدام‌هایی است که کانون انجام می‌دهد. این باعث می‌شود از لحاظ نو بودن، تاثیرگذاری و نگاه به آینده، جمهوری اسلامی در سطح بین‌المللی حرفی برای گفتن داشته باشد.
نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور افزود: در این جشنواره با تلاش‌هایی که دوستان برای برپایی آن انجام داده‌اند، آشنا شدم. امیدوارم جشنواره بتواند قوی‌تر کار کند و اعضای بیشتری را از کشورهای دیگر جذب کند. ما در این زمینه می‌توانیم نقش انتقال مفاهیم ارزشی را داشته باشیم. زیبایی‌های موجود در معارف و فرهنگ اسلامی و ایرانی، یکی از بهترین عرصه‌ها برای انتقال این مفاهیم است. با توجه به نوع مخاطب که کودکان و نوجوانان هستند، ظرفیت‌های نرم‌افزاری موجود خیلی خوشحال کننده است.
وی در خصوص چگونگی ترسیم چشم‌انداز کانون در آینده عنوان کرد: این اصلی‌ترین نیاز برای هیات مدیره است. کانون ظرفیت‌های ممتاز و ناشناخته‌ای در حوزه کار کودک و نوجوان دارد. در همین حد کارهایی که انجام می‌دهد خوب است، اما نسبت به آن‌چه که باید باشد راه طولانی در پیش دارد.