نمایش انیمیشن همزمان با جشنواره پویانمایی تهران در استان کهگیلویه وبویراحمد

همزمان با برگزاری هشتمین جشنواره پویانمایی تهران از تاریخ 13 اسفند ماه، پویانمایی ها در مراکز فرهنگی هنری استان کهگیلویه و بویراحمد به نمایش درآمد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، همزمان با برگزاری هشتمین جشنواره پویانمایی تهران که از تاریخ 13 لغایت 17  اسفند ماه و موافقت مدیرعامل کانون مبنی بر نمایش برترین پویا نمایی های ایران و جهان در ایام در مراکز فرهنگی هنری سراسر کشور، واحد های هنری  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام به نمایش تازه ترین و جدیدترین این پویانمایی ها در سطح مراکز فرهنگی هنری برای کودکان و نوجوانان نموده است.

 تا کنون بیش از 200 کودک و جوانان یاسوجی با حضور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مشاهده این انیمیشن ها نشسته اند.

قابل ذکر است  تازه ترین انیمیشن های تولیدی جشنواره انیمیشن کشور و کانون در جشنواره ی ویژه ی انیمیشن برای کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به نمایش گذاشته شده است.
10مرکز ثابت کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در سراسر استان در حال اجرای نمایش انیمشن های کانون می باشند  که مراکز پستی و سیار نیز در صورت تجهیز، این ظرفیت را دارند که به فعالیت پخش  انیمیشن بپردازند.
 

گفتنی است جشنواره پخش انیمیشن با همکاری روابط عمومی ، امور هنری در روزهای سیزدهم تا بیستم اسفند ماه به مدت یک هفته در سالن مجتمع فرهنگی هنری شماره 1 یاسوج  به اجرا در آمده است.