آغاز دومین گردهم‌آیی معاونان و مدیران کل کانون سراسر کشور در تهران

دومین گردهم‌آیی معاونان، مشاوران و مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور با تاکید بر دو مبحث مسایل کانون زبان ایران و جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) در اردوگاه شهید باهنر تهران آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مدیرعامل کانون در آغاز این نشست که صبح روز 7 خرداد آغاز شد بر اهمیت حضور گسترده کارکنان کانون در انتخابات پیش رو و لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی تاکید کرد.
سید صادق رضایی حضور گسترده و تشویق افراد به شرکت در انتخابات را یکی از مصداق‌های خلق حماسه سیاسی خواند و یادآور شد انتظاری که از کانونی‌ها در سراسر کشور داریم این است که با نشاط و اخلاق‌مدارانه پای صندوق‌های رای حاضر شوند  و با رفتار خود الگویی برای دیگران باشند.
وی همچنین گفت که مربیان کانون باید به گونه‌ای کودکان و نوجوانان را  تربیت کنند که در مراحل مختلف زندگی خود بتوانند دست به بهترین انتخاب بزنند.
3 موضوع مسایل کانون زبان ایران، یازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) و مسایل و مشکلات کانون در استان‌ها، محور اصلی مباحث این گردهم‌آیی است که در 4 کمیسیون منطقه‌ای مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.
بعد از ظهر روز 7 خرداد تمامی مباحث گردهم‌آیی به موضوع کانون زبان اختصاص دارد و جمع‌بندی کمیسیون‌ها در باره‌ی دو موضوع دیگر صبح و بعد از ظهر روز 8 خرداد در جلسه‌ی اصلی توسط نمایندگان این کمیسیون‌ها مطرح خواهد شد.

این دومین گردهم‌آیی معاونان و مدیران کل کانون سراسر کشور است که در سال 1392 برگزار می‌شود.