در گذشت سرکار خانم  مهین انالو مربی مسوول مرکز شماره 4 کانون را به تمامی بازماندگان،دوستان و همکاران تسلیت عرض می نماییم

مراسم درگذشت آن مرحومه سه شنبه 11 تیر ماه در مسجد المهدی (جوزدان) واقع در خیابان آیت الله کاشانی ابتدای خیابان میرداماد برگزار خواهد شد

انالله و انا الیه راجعون
و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی،جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی، آغازی بی پایان را می سراید.
بانهایت تاسف در گذشت ناگهانی مرحومه مغفوره سرکار خانم مهین انالو مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری شماره 4 کانون استان اصفهان را به تمامی بازماندگان،دوستان و همکاران تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات را برای آن مرحومه مسالت داریم.
شایان ذکر است مراسم درگذشت آن مرحومه فردا صبح از ساعت 8 الی 11 در مسجد المهدی (جوزدان) واقع در خیابان آیت الله کاشانی ابتدای خیابان میرداماد برگزار خواهد شد.

هم چنین مراسم درگذشت سرکار خانم انالو ویژه همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ساعت 12 تا اذان ظهر روز چهارشنبه 12 تیرماه در مرکز شماره 4 برگزار خواهد شد.

مهین انالو از سال 1366 مشغول به فعالیت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد و در 26 سال خدمت خود در مراکز فولادشهر،شاهین شهر،رهنان،خمینی شهر،مراکز شماره 4،2،5 و مجتمع فرهنگی هنری کانون همواره مانند مادری مهربان برای کودکان و نوجوانان محسوب میشد.