کد خبر: 220001
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۹
مرغک کانون، با «کلید کوچولو» به بازار کتاب آمد

کتاب "کلید کوچولو" از مجموعه کتاب‌های مرغک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به تازگی منتشر و روانه بازار کتاب شده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نویسنده این کتاب ابراهیم قدردان است و طراحی و تصویرگری آن را علی خدایی بر عهده داشته است.
کتاب "کلید کوچولو" از سری داستان‌های تخیلی بوده که با خیال پردازی کودک را وارد دنیای خود می‌کند.
در بخشی از این کتاب آمده است: یک روز خوب بهاری، کلید کوچولو مثل همیشه در فکر و خیال بود که ناگهان با صدای فریادهای مادر آوین به خود آمد: آخه چرا مراقب نیستی؟ چرا بی‌هوا می‌دوی؟ هیوا، هیوا، آن کلید کوچولو را بیاور. و...
این کتاب به عنوان یکی از نامزد‌های دریافت جایزه شانزدهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش داستان تألیف و در حوزه کودک و خردسال معرفی شده بود.
کتاب‌های مرغک عنوان مجموعه آثاری است که کانون آن را در قالب کتاب‌های بازی و سرگرمی برای گروههای سنی خردسال منتشر می‌کند.
مدیریت پروژه‌ی کتاب‌های مرغک را زهره پریرخ بر عهده دارد و طراحی، نویسندگی و تصویرگری هر یک از این کتاب‌ها بر عهده‌ی افراد یا گروه‌های مختلفی از هنرمندان است.
بر این اساس تاکنون، از مجموعه کتاب‌های مرغک، کتاب "گربه‌ی کوچه‌ی ما" نوشته‌ی کلر ژوبرت، کتاب"من پنگوئن هستم" نوشته زهره پریرخ و کتاب "مال خود خودم" نوشته‌ی سحر انواری و... منتشر شده است.