کد خبر: 229943
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲
همیشه‌ی همیشه دوستت دارم

انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در میان تازه‌های نشر خود کتاب «همیشه‌ی همیشه دوستت دارم» اثر جاناتان اِمِت را با ترجمه شراره وظیفه‌شناس چاپ و روانه بازار کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این کتاب به موضوع دوست داشتن به عنوان یکی از مهم‌ترین نیازهای کودکان در زندگی اجتماعی و ارتباط با دنیای اطراف‌شان با شیوه‌ای بسیار خلاقانه پرداخته شده است.
 در عین حال ازآن‌جایی که کودکان با شخصیت‌‌ حیوانات در داستان‌ها و قصه‌ها بهتر ارتباط برقرار می‌کنند این کتاب با تصویرگری‌های زیبایی از دنیل هاوارت می‌تواند برای آن‌ها بسیار آموزنده و جذاب باشد.
داستان کتاب «همیشه‌ی همیشه دوستت دارم» ماجرای یک روز بازی دو موش به نام‌های «دم‌دراز» و «دم‌کوتاه» در جنگل است و دم‌دراز که بزرگ‌تر است تلاش می‌کند به دم‌کوتاه بیاموزد که زندگی پیوسته در تمام زمینه‌ها تغییرات را به دنبال دارد که گاهی خوشایند و گاهی ناخوشایند است اما ما باید تلاش کنیم  با دوستی و محبت با هم زندگی کنیم.
کتاب «همیشه‌ی همیشه دوستت دارم» برای گروه سنی «الف و ب» (پیش دبستانی تا چهارم دبستان) در 25 صفحه رنگی با شمارگان 10‌هزار نسخه و قیمت 2هزار و پانصد تومان در دسترس کودکان علاقه‌مند قرار گرفته است.