نقد و تحلیل جشنواره پویانمایی تهران کلید انتشار دور دوم روشنان پژوهش

«روشنان پژوهش» نشریه تخصصی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان با برگزاری یک میزگرد تخصصی در حوزه انیمیشن دور جدید فعالیت‌های خود را آغاز می‌کند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، موضوع نخستین میزگرد این نشریه - که قرار است در اولین شماره پیش روی متن کامل آن منتشر شود - «تاثیر جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران بر فضای کسب و کار در صنعت انیمیشن» تعیین شده است.
این میزگرد تخصصی صبح روز شنبه 9 آبان 1394 برگزار می‌شود و در آن علاوه بر محمدرضا کریمی صارمی دبیر 9 دوره این جشنواره، میهمانان دیگری شامل علی اسکویی، محمد ابوالحسنی، سید مسعود صفوی و فاطمه حسینی شکیب پیرامون موضوع جلسه با یک‌دیگر بحث و گفت‌و‌گو خواهند کرد.
نشست «تاثیر جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران بر فضای کسب و کار در صنعت انیمیشن» ساعت 10 تا 12 صبح روز 9 آبان در سالن کنفرانس مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.
انتشار نشریه «روشنان پژوهش» چندی پیش با تغییر مدیریت کانون و به دلیل تغییر در رویکردهای نشریه، دچار وقفه شد و اکنون قرار است شماره اول دور دوم آن به زودی منتشر شود.
دبیری تحریریه دور جدید انتشار نشریه را علیرضا کرمانی مدیرکل آموزش و پژوهش کانون برعهده دارد و شورای سردبیری آن علاوه بر وی از مصطفی رحماندوست، حسین شیخ‌الاسلامی، محمدرضا کریمی صارمی، کمال پولادی، و امیر خراسانی تشکیل شده است.