نمایشگاه نقاشی دیجیتال «سه‌گانه‌ی وداع» در کانون

نمایشگاهی از نقاشی‌های دیجیتال با عنوان «سه‌گانه‌ی وداع» اثر محمدعلی حمیدی‌آزاد هنرمند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با موضوع دفاع مقدس، از روز 12 بهمن در واحد گرافیگ برپا شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نمایشگاه با استفاده از 15 اثر نقاشی دیجیتال داستان سه وداع رزمنده به تصویر کشیده شده است.
نقاشی دیجیتال شاخه‌ای از گرافیک دیجیتالی و رایانه‌ای است که در این شیوه با بهره‌گیری از ابزار‌هایی نظیر قلم نوری به طراحی و خلق آثار دیجیتالی از هر سبک و سیاقی پرداخته می‌شود.
بر اساس این گزارش داستان وداع اول از یک عکس واقعی در زمان جنگ آغاز می‌شود که می‌تواند الهام‌گر خداحافظی هر رزمنده‌ای با مادرش باشد و با تصاویری که هریک روایت کننده بخشی از داستان این وداع است ادامه پیدا می‌کند.
خداحافظی رزمنده با فرزند خود موضوع نقاشی‌ها در داستان وداع دوم است و در سومین بخش نقاشی‌هایی به تصویر کشیده شده که هر کدام صحنه‌ای از داستان وداع رزمنده با همسرش را روایت می‌کند.
محمدعلی حمیدی‌آزاد در معاونت تولید کانون مشغول به فعالیت است، وی در رشته‌ی طراحی کارکتر و تصویر‌سازی تحصیل کرده است.
نمایشگاه «سه‌گانه‌ی وداع»  صبح روز 12 بهمن با حضور جمعی از کارکنان کانون در واحد گرافیک مجتمع شهید ملک شامران واقع در خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) گشایش یافت و تا 22 بهمن 94 از ساعت 8 تا 16 پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.