اعطای احکام اعضای انجمن اسلامی کانون آذربایجان شرقی

در جلسه‌ای با حضور مدیر کل کانون و مسئولان اتحادیه انجمن‌های اسلامی ادارات احکام اعضای انجمن اسلامی کانون استان اعطاء شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در این جلسه هادی یوسف‌زاده با اشاره به فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون در راستای تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: مراکز کانون در طول سال برنامه‌های متنوع و گسترده‌ای در موضوعات دینی و انقلابی با مشارکت کودکان و نوجوانان، برگزار می‌کنند.

وی با بیان اینکه افتخار کانون خدمت به پاکترین قشر جامعه یعنی کودکان و نوجوانان است افزود: افزایش چشمگیر مخاطبان و فعالیت‌های کانون در سه سال گذشته حاکی از رضایت آنان از این برنامه‌ها و فعالیت‌هاست.

وی تجهیز کتابخانه‌ مدارس، مساجد و بیمارستان‌ها را از جمله اقدامات کانون استان برای توسعه امر کتابخوانی عنوان کرد.

حجت الاسلام حسینی رییس تبلیغات اسلامی شهرستان تبریز نیز در این جلسه با تاکید بر نقش بسیار مهم کانون در انتقال مفاهیم تربیتی و دینی تصریح کرد: کار مربیان کانون در این زمینه بسیار ارزشمند است و باید دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی به نحو هنرمندانه و تاثیرگذار به نسل حاضر منتقل شود.

وی هم افزایی و استفاده از ظرفیت‌های سازمان برای این هدف ارزشمند را ازجمله وظایف انجمن اسلامی ادارات عنوان کرد.

در این جلسه که جانشین و اعضای مرکز اتحادیه انجمن‌های اسلامی ادارات نیز حضور داشتند احکام اعضای انجمن اسلامی کانون قرائت شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =