کد خبر: 338887
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۹
معرفی «بچه زرنگ» به‌عنوان پروژه برگزیده رویداد هنر انقلاب

انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» محصول مشترک کانون پرورش فکری و گروه هنر پویا عنوان پروژه برگزیده رویداد هنر انقلاب را از آن خود کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، آئین گرامی‌داشت و پایانی دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی «چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی» شامگاه روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی و... برگزار شد.

در این برنامه با حضور حجت‌الاسلام قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی در بخش برترین رویداد هنر انقلاب، انیمیشن «بچه زرنگ» به تهیه‌کنندگی حامد جعفری به عنوان پرمخاطب‌ترین اثر و پروژه برگزیده معرفی شد.

معرفی «بچه زرنگ» به‌عنوان پروژه برگزیده رویداد هنر انقلاب

«بچه زرنگ» ماجرای پسر بچه‌ای به نام محسن است که خود را ابرقهرمان می‌داند. او در یک اتفاق نادر، به جنگلی اسرارآمیز قدم می‌گذارد و با حیوانات منقرض شده ایران مواجه می‌شود، این آغاز یک ماجرای پیچیده برای نجات آخرین ببر ایرانی است.

انیمیشن سینمایی «بچه‌زرنگ» محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و گروه هنر پویاست که توانست در زمان اکران عنوان پرمخاطب‌ترین انیمیشن تاریخ سینمای ایران را از آن خود کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =