کد خبر: 339318
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱
نمایشی از «دنیای صد رنگ» بر روی صحنه مرکز تئاتر کانون

نمایش «دنیای صد رنگ» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا حسینعلی از روز ۱۶ اردیبهشت بر روی صحنه مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌رود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایشِ محیط زیستی به سفارش مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ساعت ۱۷:۳۰ روزهای یکشنبه تا جمعه در سالن گلستان این مرکز اجرا می‌شود.

عوامل این نمایش عبارتند از: بازیگران: بهناز مهدی‌خواه و حمیدرضا حسینعلی، آهنگساز: آرش سلگی، دستیار کارگردان: وحید حسینعلی و فاطمه صلواتی‌زاده، طراحی و ساخت عروسک: بهناز مهدی‌خواه، طراح صحنه: داود پیری، طراح لباس و دکور عروسکی: رویا شاهدایی و بهناز مهدی‌خواه، طراح پوستر و بروشور: هادی پیری، مدیر صحنه: غزاله احمدی، طراح نور: محمدرضا شاملوفرد، عکاس: فرزاد سلیمانی و تصویربردار: سخا بیطرفان، روابط عمومی: (تئاتر کودک ببین) ریحانه مطهری، روژین ستاری و روشنک کریمی.

در خلاصه این نمایش آمده است: دنیا با قشنگی‌هاش میمونه واسه همه ما... کافیه دست به دست بدیم و بشیم رفیق با دنیا، ما واسه اونیم و اون واسه ما اگه مراقب هم باشیم... مرز نباید کاری کنه که ماها از هم جدا شیم... دنیای پر از عشق و امید به فرداها حق ماست همه باید مراقبت کنیم از اون چیزی که سهم ماست با زمین که شده خونه ما دوست باشیم و نکنیم جنگ... دنیا با کمک‌ ما میشه باشه همیشه دنیای صدرنگ.

بر اساس این خبر، حضور در نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران مبارک و کسب تندیس و دیپلم افتخار بهترین بازیگری زن، دیپلم افتخار بهترین نویسندگی، دیپلم افتخار بهترین کارگردانی، دیپلم افتخار بهترین بازیگری مرد و دیپلم افتخار بهترین طراحی صحنه در بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، از جمله موفقیت‌های این نمایش به شمار می‌رود.

علاقه‌مندان به تماشای این نمایش می‌توانند برای خرید بلیت و هماهنگی با شماره‌های ۰۹۰۳۴۹۹۰۲۸۵-۰۹۲۲۳۹۳۲۸۹۲ یا شماره مرکز تئاتر کانون ۰۲۱۸۸۹۶۶۱۱۹ تماس بگیرند.

نمایشی از «دنیای صد رنگ» بر روی صحنه مرکز تئاتر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =