حضور 10 قصه‌گوی خارجی در چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی

جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی در حالی چهارمین دوره خود را پشت سر می‌گذارد که 10 قصه‌گوی مطرح خارجی از 8 کشور جهان در این جشنواره حضور دارند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، لین سیرناگوئیب از کشور کانادا، سلطانات از هندوستان، ساره محمد علی العبادی از عراق، عبدالله مرتضی از پاکستان، وفا آقا میرزایوا از آذربایجان، نازیها صالح از لبنان، لوما عبدالرحیم از آلمان، امیرحسین نبی‌زاده و سحر میرزایی هر دو از افغانستان قصه‌گویان خارجی این دوره از جشنواره بین‌المللی رضوی در اصفهان هستند.
این در حالی‌ست که بنا بر اعلام برگزار‌کنندگان این جشنواره، فراخوان جشنواره قصه‌گویی رضوی به 7 زبان دنیا ترجمه و به مخاطبان جشنواره در سراسر جهان ارسال شده است که پس از آن بیش از 30 قصه‌گو از 20 کشور جهان برای حضور در جشنواره اعلام آمادگی کردند و از بین آن‌ها 16 داوطلب به دبیرخانه جشنواره معرفی و در نهایت 10 قصه‌گو برای شرکت در جشنواره اصفهان انتخاب شدند.
گفتنی است چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی در سه سطح کودک و نوجوان، مربیان و قصه‌گویان آزاد طی روزهای 23 و24 شهریور به میزبانی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان در تالار استاد فرشچیان این شهر برگزار می‌شود.