روایت دوازده قصه و پایان چهارمین جشنواره قصه‌گویی رضوی در اصفهان

دوازده روایت‌گر قصه‌های امام رضا(ع) در دومین روز برگزاری چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی روز 24 شهریور قصه‌های خود را برای کودکان و نوجوانان اصفهانی بازگو می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در آخرین روز برگزاری این رویداد مذهبی مریم سامی از اصفهان با قصه‌ی «ماهک و پرنده» اولین قصه‌گویی است که بر روی صحنه می‌رود.
مجتمع فرهنگی‌هنری استاد فرشچیان اصفهان در ادامه شاهد روایت قصه‌های: نذری، مسافرغریب، مسجد گوهرشاد، جاده پر پیچ و خم، چاووشی و بوی خوش مادر به ترتیب توسط زینب سهامیان از یزد، محمود محمدی از مرکزی، وحید خسروی از کرمانشاه، رسول مختاریان از سمنان، محمد علی قنبری‌فرد و مریم دهقانی‌نژاد هر دو از اصفهان و در بخش داخلی خواهد بود.
در همین روز وفا آقا میرزایوا، سحر میرزایی و نازیها صالح 3 قصه‌گوی خارجی از کشورهای آذربایجان، افغانستان و لبنان، با قصه‌های «بی‌بی هیبت»، «بند تبرک شده» و «رضایت والدین و دیدار امام»، ارادت خود را به حضرت علی ابن موسی الرضا (علیه‌السلام) ابراز می‌کنند.
در ادامه، آخرین قصه‌گویی نیز توسط لوما عبدالرحیم از کشور آلمان برای دوست‌داران قصه اجرا خواهد شد.
هم چنین نمایشگاهی با عنوان "با سلسله‌ی راستان‌"به منظور ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار تا 26 شهریور هم‌زمان با دهه‌ی کرامت و به مدت چهار روز در همین مکان پذیرای عموم علاقه‌مندان است.
این نمایشگاه در دو سال پی در پی در مراکز کانون استان اصفهان و در قالب فعالیت‌های فرهنگی‌هنری برای اعضای کانون برپا شده است.           
جشنواره قصه‌گویی ساعت 15 تا 17 روز 24 شهریور با معرفی برگزیدگان و اهدای جوایز به کار خود پایان خواهد داد.