قصه‌های رضوی از زبان کودکان و نوجوانان  شنیدنی است

پنج کودک و نوجوان با روایت قصه‌های خود در چهارمین جشنواره قصه‌گویی رضوی، کبوتر دلشان را به سوی حرم امام رضا(علیه‌السلام) پرواز می‌دهند.

چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی این‌بار پذیرای 5 کودک و نوجوانی است که از نقاط مختلف کشور در جشنواره حضور یافتند تا قصه‌هایی درباره امام رضا(ع) را روایت کنند.
به گزارش روابط عمومی و اموربین‌الملل کانون، نسترن جوادنیا عضو نوجوان کرمانشاهی‌ست که قصه‌ی "ردپا" را در نخستین روز جشنواره قصه‌گویی خواهد کرد.
"جهان پهلوان تختی"، "نذری"، "جاده پر رنج و غم" و "بوی خوش مادر" قصه‌های دیگری است که به‌ترتیب توسط علی‌رضا مردعلی ازاستان تهران، زینب سهامیان از یزد، رسول مختاریان از سمنان و مریم دهقانی‌نژاد از اصفهان روایت خواهد شد.
بر اساس این گزارش، اثر قصه‌گویی این قصه‌گویان نوجوان از میان 3هزار اثر قصه‌گویی نوجوانان ایرانی انتخاب شده است داوری این قصه‌ها پیشتر توسط داوران بخش قصه‌گویی نوجوان، ارزیابی شده‌ است.
چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی با حضور 30 قصه‌گوی برتر ایرانی و خارجی در سه سطح «کودک و نوجوان»، «مربیان کانون» و «بخش آزاد» طی روزهای 23 و 24 شهریور به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان در حال برگزاری است.