راه‌اندازی نخستین کانون زبان و فروشگاه کانون در شهرستان البرز قزوین

نخستین مرکز کانون زبان شهرستان البرز و غرفه فروش محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان البرز استان قزوین با حضور مدیرعامل کانون و استاندار قزوین افتتاح شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علیرضا حاجیان‌زاده مدیر عامل کانون در آیین افتتاح نخستین کانون زبان در شهرستان البرز، با قدردانی از تعامل قابل توجه مسوولان استان قزوین با کانون، این همکاری‌ها را گامی بلند در مسیر بالندگی فرهنگ و اندیشه کودکان و نوجوانان دانست.
استاندار قزوین نیز در آیین افتتاح کانون زبان ایران اظهار کرد: با توجه به این‌که در حال حاضر شاهد پیوستگی دنیا هستیم و تمامی دنیا در کمترین زمان از اطلاعات هم آگاه هستند نیاز است تا آموزش زبان خارجی جدی گرفته شود.
فریدون همتی گفت: کانون زبان و آموزش زبان خارجی اثرگذار و پیام‌رسان انتقال ارزش‌های انقلاب به خارج از کشور است.
وی افزود: جریان فن‌آوری در سطح جامعه و دریافت اطلاعات در کمترین زمان ممکن، می‌تواند ابزار خوبی برای ارایه‌ی دست‌آوردها باشد.
مدیرکل کانون استان قزوین نیز در این آیین، هدف از راه‌اندازی این فروشگاه را دسترسی بچه‌های الوند به کتاب و محصولات فرهنگی کانون و نوشت‌افزار ایرانی-اسلامی برشمرد.
در این مراسم مدیرعامل کانون، استاندار و جمعی از مسوولان استانی و شهرستان البرز، حضور داشتند.
در مراسم افتتاح نخستین کانون زبان ایران که در بوستان «صلحا» در شهر الوند قرار دارد، استاندار قزوین کانون زبان را جایگاهی برای تقویت ابزار انتقال فرهنگ ها دانست.
گفتنی است ساختمان دو طبقه کانون زبان شهرستان البرز با زیربنای نزدیک به 580متر مربع از سوی شهرداری الوند به کانون اهدا شده و کانون نیز با اعتباری نزدیک به  25 میلیون تومان آن را تجهیز و راه‌اندازی کرده است.
شهرستان البرز با مساحت 481 کیلومتر مربع و 182 هزار نفر جمعیت در سال 83 به‌عنوان چهارمین شهرستان استان قزوین تشکیل شده است.

بازدید مدیرعامل کانون از مرکز فرهنگی هنری الوند
مدیرعامل کانون در سفر به استان قزوین، از مرکز فرهنگی و هنری الوند بازدید کرد.
مدیرعامل کانون در این بازدید مربیان را نیروی انسانی دلسوز و توانمند را از نقاط قوت و امتیازات مجموعه کانون دانست که به خودی خود بر قدر و قیمت کار کانون می‌افزاید.
هم‌چنین مدیرعامل خطاب به اعضای مرکز فرهنگی و هنری الوند گفت: آینده شما در کانون شکل می‌گیرد و از جهت اخلاق، تربیت، دانش و شکل‌گیری شخصیت رشد پیدا می‌کنید.