تفاهم نامه ساخت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اوز امضا شد

باحضور زهرا افتخاری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در شهر اوز، تفاهم نامه ساخت این کانون در اوز تنظیم و امضا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، این تفاهم نامه به امضای مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، بخشدار، نماینده خیرین ساخت این کانون، رئیس آموزش و پرورش، رئیس شورای شهر و نمایندگان شهرداری رسید.

بر اساس این تفاهم نامه 10 میلیارد ریال هزینه ساخت این مرکز فرهنگی هنری را برادران خضری، از خیرین بخش اوز لارستان در زمینی به مساخت 1500 متر و زیربنای 600 متر بر عهده گرفته اند که پیش از این نیز با ساخت مدرسه و کتابخانه به مردم اوز خدمت رسانی کرده اند.

بر این اساس مقرر شد پس از کلنگ زنی و تهیه نقشه ساختمانی، در مدت 18 ماه، ساختمان به اتمام برسد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس نیز نسبت به تأمین نیروی انسانی با تأکید بر به کارگیری نیروهای بومی و تأمین اقلام فرهنگی مورد نیاز اقدام کند.

مدیر کل کانون فارس در حاشیه این دیدار با حضور در بخشداری اوز در نشستی با حضور مسئولان شرکت کرد و ضمن تقدیر از همت و پیگیری برادران خضری و بخشدار اوز، با اشاره به فعالیت های فرهنگی ارائه شده در اوز به ویژه کتابخوانی، هدف کانون را نیز در همین راستا و به ویژه در پر کردن اوقات فراغت و آموزش موضوعاتی مانند: حل مسئله، تفکر انتقادی، جرأت ورزی و کنترل خشم بیان کرد.

افتخاری گفت: پس از تنظیم تفاهم نامه و تعیین نقشه در هفته های آتی کلنگ زنی انجام می شود و تا زمان انجام پروژه ساختمانی، در صورتی که فضای مناسب برای استقرار کانون وجود داشته باشد می توان نسبت به راه اندازی قبل از اتمام پروژه ساختمانی در اوز اقدام کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =