دست‌یابی به نتایج مطلوب نیازمند بهره‌گیری مستمر از توانایی‌های اعضا و مربیان است

قربانعلی‌بذرافشان خطاب به نمایندگان مراکز فرهنگی‌هنری در نهمین جلسه شورای فرهنگی کانون پرورش فکری گلستان با تاکید بر بهره‌گیری مستمر از توانمندی‌های اعضای ارشد و مربیان در انجام فعالیت‌های شاخص، خواستار چرخشی کردن مسئولیت‌ها در اجرای برنامه‌های شهرستانی و استانی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، معاون فرهنگی‌اجرایی کانون گلستان در جلسه شورای فرهنگی ضمن قدردانی از زحمات مجموعه پرسنل ستادی و مراکز فرهنگی‌هنری در اجرای موفق برنامه‌های شهرستانی و استانی، اظهار داشت: بهره‌گیری مستمر از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اعضای ارشد و مربیان فرهنگی، هنری و ادبی در انجام برنامه‌ها باعث می‌شود تا ضمن چرخشی شدن مسئولیت‌ها، توانمندی‌های افراد به اشتراک گذاشته شده و از تمامی ظرفیت ممکن برای رسیدن به برنامه‌ای مطلوب و موثر استفاده شود.

بذرافشان با اشاره به ضرورت توجه به کمیت در کنار کیفیت به عنوان شاخصی برای ارزیابی عملکرد فعالیت‌های مراکز، تصریح نمود: ثبت فعالیت‌های مراکز فرهنگی‌هنری می‌بایست به درستی و پیوسته در سیستم کتابداری صورت گیرد چرا که این آمار معیار ارزیابی کارشناسان استان و کشور است و به عنوان فرصتی است تا مراکز فعالیت‌های مجموعه خود را در بازه‌زمانی مشابه مقایسه نمایند و عملکردی مناسب از فعالیت‌های اجرایی در دست داشته باشند.

در ابتدای این جلسه محمدحسین‌منتظری به عنوان دبیر شورای فرهنگی، گزارش مختصری از مصوبات جلسه قبل را ارائه نموده و به بیان شاخص‌های ارزیابی پیرامون نقاط قوت و ضعف فعالیت‌های فرهنگی،هنری و ادبی مراکز کانون استان در قالب نمایش پاورپوینت پرداخت.

هم‌چنین سیداحسان‌مسلمی‌کردمحله کارشناس واحد آموزش و پژوهش، گزیده‌ای از فعالیت‌های شاخص و اندک آسیب‌ پیش‌آمده در هفته پژوهش را برای اعضا مطرح نمود.

بررسی چگونگی اجرای فعالیت‌ها در هفته کتاب و پژوهش و ارائه راه‌کارهای موثر در اجرای برنامه‌های مناسبتی آتی از دیگر مباحثی بود که توسط کارشناسان و نمایندگان مراکز فرهنگی‌هنری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =