مربیان کانون پرورش فکری " همراهان همیشگی " دانش آموزان سیستان و بلوچستانی

مربیان کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان با حضور در مدارس فعالیت‌های فرهنگی را برای دانش آموزان اجرا می‌کنند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، مربیان کانون پرورش فکری استان با حضور در مدارس فعالیت‌های فرهنگی را برای دانش آموزان اجرا می‌کنند.

با توجه به حضور کودکان و نوجوانان در مدارس و آغاز فصل امتحانات، که باعث کاهش حضور آنان در کانون شده، مربیان با توجه به دغدغه‌های خود به مدارس می‌روند و فعالیت‌های فرهنگی را همراه با دانش آموزان اجرا می‌کنند.

معرفی کانون و فعالیت‌های آن، قصه گویی، برپایی کارگاه‌های ادبی و هنری، شعر خوانی، روخوانی کتاب، بازی و سرگرمی و... از جمله فعالیت‌هایی است که در مدارس انجام می‌شود تا دانش آموزان بیشتر با کانون آشنا شوند.

" دور نماندن اعضا از انجام فعالیت‌های کانون " هدف دیگر حضور مربیان در مدارس است زیرا اعضای کانون نیز در فصل امتحانات کمتر فرصت آمدن به مرکز را دارند.

گفتنی است هم‌اکنون طرح کانون مدرسه در مراکز فرهنگی هنری استان در حال اجراست اما با توجه به محدود بودن ظرفیت مراکز کانون در مقایسه با تعداد دانش آموزان، بسیاری از آنان امکان حضور در مراکز و بهره‌مندی از این طرح را ندارند، و مربیان با حضور در مدرسه‌ها، به این مخاطبان مشتاق هم خدمات فرهنگی ارایه می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =