کد خبر: 276895
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۷
جشن "فجر"

جشن انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مربیان کانون و دانش‌آموزان طرح «کانون و مدرسه» در مرکز فرهنگی هنری شماره۱ مشهد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، مراسم بزرگداشت فرارسیدن سی‌ونهمین دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور مدیرکل کانون، جمعی از همکاران و ۱۲۰ دانش‌آموز طرح «کانون و مدرسه» در روز یکشنبه پانزدهم بهمن‌ماه ۱۳۹۶ برگزار شد.

جواد محقق نیشابوری مدیرکل کانون طی سخنانی در این مراسم به ویژگی‌های انقلاب اسلامی و عوامل موثر در پیروزی انقلاب پرداخت. وی اتحاد و همبستگی بین اقشار مختلف مردم و نیز رهبری هوشمندانه امام خمینی(ره) را از عوامل موثر در پیروزی انقلاب برشمرد و گفت: اصلی‌ترین سرمایه‌های انقلاب اسلامی مردم هستند که همواره پشتیبان این انقلاب هستند.

مدیرکل کانون خطاب به دانش‌آموزان حاضر در مراسم گفت:نشاط و شادی که در چهره تک‌تک شما مشاهده می‌شود من را به یاد دوران کودکی‌ام می‌اندازد و در کنار شما احساس خوبی را تجربه می‌کنم. محقق نیشابوری از دانش‌آموزان و اعضای کانون خواست قدر انقلاب را بدانند و با تحصیل علم و دانش برای پربارتر شدن درخت انقلاب تلاش کنند.

در این جشن از محسن ساجدی‌فر مربی کتابخانه سیار شماره۱ مشهد و دارنده رتبه نخست بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در بخش ملی تقدیر شد و او داستان «دختر چهل گز قد و چهل گز مو» را برای حاضران روایت کرد.

ساجدی‌فر نیز ضمن تشکر از همدلی همکاران کانون خراسان رضوی گفت: کسب رتبه نخست در بخش ملی بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی را مرهون زحمات مسوولان و کارشناسان توانمند استان می‌دانم و کسب این مقام را به خانواده بزرگ و مهربان کانون استان خراسان رضوی تبریک گفته و تندیس این دوره از جشنواره را تقدیم همکاران خود می‌کنم.

برگزاری مسابقات شاد و فرهنگی با موضوع شعارهای انقلابی، تقدیر از مربیان اقدام‌پژوه و اعضای پژوهشگر کانون و اجرای سرودهای ملی توسط استاد هوشیار از دیگر برنامه‌های جذاب این جشن بود.

تصاویر بیشتر را اینجا ببینید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =