تجلیل از عوامل اجرایی پویش فصل گرم کتاب و کارکنان کانون پرورش فکری گلستان

هم‌زمان با برپایی نشست فصلی سه ماهه تابستان کارکنان کانون پررورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان در طبیعت انجیر چشمه رامیان، از کارکنان و عوامل اجرایی طرح پویش فصل گرم کتاب تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، عبدالرحیم سیفی در این نشست ضمن قدردانی از تلاش‌های تمامی عوامل پویش گرم کتاب که با مشارکت اختیاری و بر اساس عشق و علاقه نشان دادند که در همه عرصه‌های فرهنگی‌هنری حضوری آگاهانه دارند و همواره یار صمیمی کانون‌اند اظهار داشت: حضور در سطح جامعه و اجرای طرح‌هایی همانند عیدانه و پویش فصل گرم کتاب، یکی از مهم‌ترین راه‌های نشان‌ دادن ظرفیت‌های کانون پرورش فکری به مردم و بستری مناسب برای جذب کودکان و نوجوانان در مراکز فرهنگی‌هنری کانون است.

مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان در ادامه عنوان کرد: توجه به نیروی انسانی و مسائل رفاهی و انگیزشی کارکنان یکی از اصول مهم این مجموعه بوده که می‌تواند در خدمات‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به کودکان و نوجوانان تاثیرگذار باشد.

ایشان برگزاری اردوهایی علمی و تفریحی را زمینه‌ساز تقویت فضای هم‌دلی و هم‌راهی کارکنان و مربیان کانون دانسته و خواستار تلاش برای خدمت‌رسانی به تمامی کودکان و نوجوانان گلستانی در طول سال و به‌ویژه در هفته ملی کودک شد.

هم‌چنین آمنه سادات حسینی معاون فرهنگی‌اجرایی کانون با اشاره به این مطلب که هفته ملی کودک فرصتی مناسب برای جلب توجه افکار عمومی به اهمیت دوران کودکی، نیازها و خواسته‌های کودکان است از همکاران خواست تا با پیش‌بینی و اجرای برنامه‌های متنوع و انگیزشی، این مناسبت را در ذهن کودکان و نوجوانان خاطره‌ساز کنند.

در ادامه عنصری‌زاده کارشناس جدید حراست کانون ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مربیان کانون پرورش فکری، آمادگی خود را به منظور حفظ و تقویت فضای هم‌دلی و رفاقتی در این مجموعه اعلام کرد.

بازدید از خانه ابریشم رامیان، اجرای پانتومیم و استندآپ کمدی توسط مربیان و تجلیل از عوامل اجرایی پویش فصل گرم کتاب از ویژه‌برنامه‌های نشست فصلی سه‌ماهه تابستان کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =