آموزش کارآفرینی به کودکان و نوجوانان به عنوان یک ضرورت، برنامه ریزی می شود

مدیر کل کانون پرورش فکری در دیدار با مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان بر ضرورت همکاری‌های مشترک میان این دو دستگاه تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان گلستان، مدیر کل کانون در این دیدار با تاکید بر اینکه اگر می خواهیم نسل کارآفرین تربیت کنیم حتما باید از کودکان و نوجوانان آغاز کنیم اظهار داشت:آموزش و یادگیری مهارت کارآفرینی نیاز امروز کودکان و نوجوانان است.

محبوبه رجب نسب با اشاره به ظرفیتهای مشترک دو دستگاه عنوان کرد:میتوان با آموزشهای جذاب توسط مدرسین متخصص به اعضای کودک و نوجوان کانون زمینه توسعه بیشتر را فراهم کرد.

در ادامه این نشست سعید مازندرانی مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی استان گلستان ضمن تبریک به واسطه انتصاب مدیرکل جدید کانون، آمادگی خود را برای نشستهای کارشناسی مشترک  جهت اجرایی کردن برنامه های دو طرف و تمایل به لزوم آموزش فرهنگ کارآفرینی به کودکان و نوجوانان را اعلام کرد.

مازندرانی استفاده فرزندان قشر کارگر و کودکان کار از امکانات و برنامه های کانون را خواستار شد و ابراز داشت: با حمایتهای مادی و معنوی از این قشر آسیب پذیر میتوان به کاهش آسیبهای اجتماعی کمک کرد. وی همچنین برای بازدید اعضای کودک و نوجوان کانون از کارخانه های موفق استان و انتقال تجربیات مدیران موفق تولید کننده به نسل آینده اعلام آمادگی کرد.

همچنین تنظیم تفاهم نامه و تمهید برنامه های هدفمند اجرایی از دیگر تصمیمات این نشست مشترک بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =