جذاب‌سازی فضاهای آموزشی راهی موثر در یادگیری کودکان و نوجوانان

در دیدار مدیران‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فرودگاه‌های استان گلستان ضرورت هم‌افزایی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های متقابل برای جذاب‌سازی فضاهای کارگاهی ویژه‌ی کودکان و نوجوانان تشریح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، در این دیدار که در دفتر مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان برگزار شد، محبوبه رجب‌نسب ضمن قدردانی از تلاش‌های آن مجموعه در جهت برقراری نظم زمانی و امنیت پرواز، برلزوم هم‌افزایی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های متقابل برای مشارکتی هدف‌مند در جذاب‌سازی فضاهای کارگاهی ویژه‌ی کودکان و نوجوانان سخن گفت.

مدیرکل کانون گلستان در این نشست که به همراه معاون اجرایی خود حضور داشت، گزارشی را از فعالیت‌ها و ظرفیت‌های غنی مراکز فرهنگی‌هنری کانون ارایه کرده و با تاکید بر ضرورت لزوم بهسازی و گسترش فضاهای آموزشی اظهار داشت: استفاده از ماکت‌های پروازی فرودگاه‌ها گامی اثربخش در مسیر موج‌آفرینی فرهنگی و ایجاد فضایی مطالعاتی جذاب برای کودکان و نوجوانان محسوب می‌شود.

وی گفت: امروزه با توجه به ضرورت و اهمیت جذاب‌سازی مکان‌های آموزشی، فردوگاه‌ها ظرفیت خوبی برای در اختیار گذاشتن ماکت‌های پروازی مختلف به منظور جذاب‌سازی فضاهای آموزشی هستند چراکه تقریبا برای تمامی کودکان و نوجوانان ابزارهای پروازی جذاب و خاطره‌ساز بوده و منجر به تسهیل در یادگیری آنان می‌شود.

در ادامه رامین آذری مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان ضمن قدردانی از دغدغه‌های فرهنگی و اجتماعی دست‌اندرکاران کانون پرورش فکری و با استقبال از اجرای طرح و ایده‌های خلاقانه این نهاد فرهنگی، آمادگی مجموعه را در صورت امکان برای در اختیار گذاشتن ماکت‌ها و هواپیمای مدل به جهت ایجاد فضایی متنوع در سیستم آموزشی کودکان و نوجوانان اعلام داشت.

وی گفت: آمادگی داریم هر چه‌قدر کانون زمینه‌ی برقراری نشاط اجتماعی و بستر انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری خانواده‌های گلستانی را هموار کند در حد بضاعت کمک و حمایت کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =