تقدیر رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران

معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با ارایه لوحی از مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، در جلسه‌ای که با حضور رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران و مدیر کل این کانون برگزار شد لوح سپاس «مجید قدمی» معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور به محمد علی یزدان شناس اهدا شد.

 رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در این لوح با اشاره به نقش آفرینی و همکاری‌های صورت گرفته در راستای کمک به  دانش آموزان مدارس استثنایی از مدیر کل کانون مازندران قدردانی نمود.

هم‌چنین در نشست میان مدیر کل کانون مازندران و رییس اداره آموزش و پرورش  استثنایی استان؛ پیرامون همکاری‌های مشترک در خصوص راه اندازی مرکز فراگیر کانون در غرب استان ویژه کودکان ونوجوانان با نیازهای ویژه بحث و گفتگو شد.

در این نشست با علام آمادگی هر دو دستگاه، قرار شد جهت جذب عضویت افراد  با نیازهای ویژه در کانون پرورش فکری و تجهیز نرم افزاریِ مراکز کانون به امکانات لازم و هم‌چنین آموزش مربیان مربوطه کانون برای کار با کودکان ونوجوانانِ هدف، اقدامات کارشناسی صورت پذیرد.

گفتنی: مرکز فراگیر کانون پرورش فکری شماره یک ساری، اولین کانون استان مازندران است که برای دانش آموزان با نیازهای ویژه  در سال 95مناسب سازی شده و هم اکنون در این خصوص فعالیت دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =