کد خبر: 308721
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
بازدید 101
گرامی‌داشت هفته ملی کودک در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

ششمین روز از هفته ملی کودک، با اجرای برنامه‌های متنوع در مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین همراه بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، درتاریخ 21 مهر 1400، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین چند ویژه برنامه متنوع اجرا کردند.

اعضای مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون تاکستان به مناسبت روز« کودک،هویت ،میراث طبیعی و فرهنگی»به همراه مربیان خود به بازدید بنای باستانی بقعه پیر رفتند و با تاریخچه آن آشنا شدند. بازدید از آثار باستانی بقعه پیر و معرفی این مکان تاریخی برای اعضا.

این مرکز هم‌چنین به مناسبت روز«کودک، رسانه و فن آوری های نوین» فعالیت‌های معرفی اختراعات کودکان در عصر کنونی در قالب فیلم و تصویرو پخش کلیپ از سرودهای کودکانه را اجرا کرد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک تاکستان، با برگزاری کارگاه سفال، پخش پویانمایی کشورز و ربات و بحث فیلم و برگزاری کارگاه ادبی با موضوع فراخوان«یک روز بعد از کرونا»  این روز را گرامی داشت.

مرکز فرهنگی و هنری شماره دو آبیک هم فعالیت‌های قصه‌گویی و اجرای مسابقه نقاشی را برای کودکان پیش دبستانی انجام داد.

مراکز فرهنگی و هنری الوند، شریفیه و محمدیه(شهرستان البرز)، در یک برنامه مشارکتی، جشن «حال خوش کودکی» را برگزار کردند.

پخش تلاوت قرآن مجید، سرود ملی، تیزر هفته ملی کودک ،توضیح درباره برگزاری و سابقه روز جهانی کودک ، پخش فیلم معرفی حقوق کودک ، گفتگوی دو کارشناس بهداشت و بهزیستی با اعضا، بیانیه حقوق کودک، پخش پویانمایی، اجرای متن ادبی،معرفی کارگاه‌های برخط پاییزی استان،قصه‌گویی،کارگاه کاردستی و پخش چند نماهنگ نشاط انگیز از جمله فعالیت‌های این برنامه بود.

اعضای مرکز فرهنگی  و هنری مجتمع هم در این روز از موزه شهر قزوین بازدید کردند و از نزدیک با مراحل مرمت بنای تاریخی کاخ موزه چهلستون آشنا شدند.

اجرای برنامه قصه گویی و شعرخوانی برای کودکان با نیازهای ویژه مدرسه بیاضیان،برنامه دیگر این مرکز بود.

مرکز فرهنگی و هنری ضیاآباد هم برای اعضای کودک خود کارگاه سفالگری و کتاب‌خوانی برگزار کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =