کد خبر: 308937
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
بازدید 70
ایستگاه آخر قطار هفته کودک در مراکز کانون استان قزوین

مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، آخرین روز از هفته ملی کودک را برای مخاطبان خود خاطره‌انگیز کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در روز 22 مهر 1400، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین چندین ویژه برنامه کودکانه اجرا کردند.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون قزوین دراین روز جشن«آرزوهای کودکی» را با دعوت از یکی مربیان هنری استان برگزار کرد.معرفی انواع عروسک‌های نمایشی، معرفی مواد سازنده عروسک‌ها، اجرای عروسکی چند بخش نمایشی برای آشنایی بیشتر اعضا، پخش چند فیلم و عکس مرتبط با هنر عروسک‌گردانی از بخش‌های این برنامه بود.حضور اعضا در پارک مشاهیر و معرفی بزرگان استان مانند میرعماد، شهید ثالث، شهید بابایی و .. ، بحث آزاد درباره احساسات کودکی همراه با نمایش خلاق ( در این برنامه اعضا با عروسک های مورد علاقه شان حضور داشتند)، کارگاه ساخت بادبادک«آرزوهای کودکی» و کارگاه ادبی «آرزوهای من»، پخش کلیپ و شعرخوانی از دیگر فعالیت‌های این جشن بود.

این مرکز در روز 21 مهر نیز، فعالیت‌های اجرای طرح عکس نوشت کودکی، آموزش کاردستی، معرفی موزه‌های مربوط به کودک، بازی و مسابقه، اجرای طرح گویندگی بر روی یک اثر پویانمایی درباره کرونا، معرفی و روخوانی کتاب و پخش فیلم و کلیپ های شاد را انجام داد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون تاکستان، در آخرین روز هفته ملی کودک امسال جشن «کودکانه» را با حضور بیش از 60 عضو مرکز برگزار کرد.

پخش تلاوت قرآن مجید، پخش سرود ملی، پخش پویانمایی بارون میاد جر جر، اجرای مسابقه شاد برای اعضا، نمایش نماهنگ فعالیت‌های روزشمار هفته کودک، اهدا گواهی نامه پایان دوره کلاسهای تخصصی همراه با جایزه، بازدید از نمایشگاه آثارفعالیت‌های حضوری تابستانی و آثارنقاشی، تقدیر از اعضای فعال مجازی، پخش کلیپ‌ها و سرودهای شاد کودکانه، پخش کلیپ اعضا (با موضوع کرونا را شکست می دهیم) از فعالیت‌های این جشن بود.

مرکز فرهنگی و هنری کانون محمدیه، در این روز اعضا را به دیدار مسوولان این شهر برد.

در این برنامه اعضای کانون با شهردار و اعضای شورای شهر محمدیه دیدار کردند.تقدیر از اعضای فعال مرکز و بیان درخواست‌های اعضا درباره توسعه مرکز کانون و فضاهای شهری کودکانه از بخش‌های دیگر این دیدار بود.در پایان هم اعضا به یاد شهید نوجوان مرکز نهالی کاشتند.

مرکز فرهنگی و هنری مجتمع کانون استان قزوین هم در طول هفته ملی کودک برای دانش‌آموزان مدارس چند برنامه متنوع و شاد اجرا کرد.

قصه‌گویی، شعرخوانی، روخوانی کتاب، بازی و سرگرمی و پخش موسیقی شاد از فعالیت‌های اجرا شده در مدارس بود.

این مرکز برای اعضای خود هم فعالیت‌های روخوانی کتاب، کاردستی، قصه گویی، بازی و سرگرمی، شعر خوانی و کارگاه نشریه دیواری را انجام داد.

 مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون آبیک، با

همکاری دبستان و پیش دبستان غیر دولتی امید فردا در جشن هفته ملی کودک، چند فعالیت پرنشاط برای بچه‌ها انجام داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =