گرامی‌داشت زادروز حضرت زینب(س) و روز پرستار در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

به مناسبت زادروز خجسته حضرت زینب(س) و روز پرستار، مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین چند برنامه مناسبتی اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، زادروز خجسته حضرت زینب(س) و روز پرستار، با اجرای چند ویژه برنامه مجازی در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین گرامی داشته شد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون استان قزوین به این مناسبت ویژه برنامه «مولود ولایت» را اجرا کرد. مولودی خوانی، زیارت مجازی حضرت زینب س، خوانش صلوات خاصه ایشان و معرفی شخصیت حضرت زینب س، پخش کلیپ، قصه‌گویی از کودکی حضرت، توضیح نقش حضرت زینب در کربلا و گفت و گو با اعضا درباره ویژگی‌های اخلاقی حضرت زینب بخش اول این برنامه بود . در ادامه کلیپ و موسیقی به مناسبت روز پرستار پخش شد و دلیل نام‌گذاری این روز توضیح داده شد.گفت و گو درباره نقش پرستاران و فداکاری ایشان در عرصه دفاع از سلامت و کارگاه کارت تبریک روز پرستار، از فعالیت‌های پایانی این برنامه بود.

در مرکز فرهنگی و هنری کانون محمدیه نیز فعالیت‌های شناخت مفاخر با محوریت معرفی حضرت زینب (س)و خانواده ایشان، بیان جایگاه و نقش ایشان در تاریخ اسلام و شیعیان، معرفی حرفه پرستاری و شاخه‌های آن در قالب فعالیت معرفی مشاغل، معرفی کتاب آنها زنده اند (در مورد حضرت زینب (س) و کارگاه کاردستی کارت تبریک روز پرستار را به این مناسبت انجام داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =