کد خبر: 311098
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
بازدید 105
مدیر آفرینش‌های ادبی و هنری کانون مهمان کانون استان قزوین شد

با هدف دیدار با همکاران و بازدید از مراکز فرهنگی و هنری کانون قزوین، مدیر آفرینش‌های ادبی و هنری کانون مهمان کانون استان شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 27 آذر 1400، «انسیه موسویان» مدیر آفرینش‌های ادبی و هنری کانون به همراه«فروغ شایگان» معاون واحد ادبی و «معصومه فاضلی مقدم »کارشناس مسوول هنری مهمان کانون استان قزوین شد.

این برنامه شامل بازدید از مراکز فرهنگی و هنری شهرستان قزوین و حضور مهمانان در نشست شورای فرهنگی استان با حضور نمایندگانی از مربیان فرهنگی، هنری، ادبی و مسوولان انجمن‌های استان بود.

در آغاز این نشست، «مژده اروجی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین همراه با خیرمقدم به مهمانان و تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه(س)، این برنامه بازدید و دیدار صمیمانه را فرصتی مغتنم برای ساماندهی بیشتر فعالیت‌های کانون هم به شیوه حضوری و هم در فضای مجازی دانست.

در ادامه مدیر آفرینش‌های ادبی و هنری کانون با اشاره به تاکید «محمود مروج»معاون فرهنگی کانون به برنامه بازدید از استان‌ها برای ایجاد هماهنگی بیشتر و آگاهی از نیازها و پیشنهادات همکاران در سراسر کشور، برای شنیدن و انتقال نظرات، پیشنهادات و راهکارهای همکاران در همه زمینه‌های مختلف دفتر استان اعلام آمادگی کرد.

ارائه گزارش مختصر از روند اجرای فعالیت‌ها توسط کارشناسان هر بخش و گپ و گفت و گو پیرامون راهکارهایی برای رفع مسائل و موارد مطرح شده از جمله مواردی بود که در این نشست مطرح شد.

در پایان نشست«مهدی مردانی» کارشناس آفرینش‌های ادبی استان یکی از کتاب‌های منتشر خود را به مهمانان این نشست تقدیم کرد.

در ادامه این نشست،مهمانان کانون استان از بخش‌های مختلف مجتمع فرهنگی و هنری کانون بازدید کردند و در جریان روند انجام امور قرار گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =