کد خبر: 311326
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
بازدید 262
گرامی‌داشت آیین شب یلدا در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

به مناسبت شب یلدا، اعضای مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با آداب و رسوم بلندترین شب سال آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کوئدکان و نوجوانان استان قزوین، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین با اجرای برنامه‌های متنوع آیین کهن شب یلدا را گرامی داشتند.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره سه کانون استان قزوین ششمین ویژه برنامه «یلدای قصه‌ها»با چند فعالیت متنوع اجرا شد. تقدیر از اعضای برگزیده در فعالیت قصه‌گویی و پژوهش، اجرای مسابقه، معرفی وقایع و ایام، شعرخوانی و کارگاه کاردستی هندوانه از جمله این فعالیت‌ها بود.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون تاکستان، فعالیت‌های متنوعی مانند دورهمی صمیمانه اعضا، معرفی آداب و رسوم شب یلدا، قصه‌گویی ننه سرما، حافظ خوانی و تفال به دیوان حافظ و کارگاه کاردستی‌های یلدایی انجام شد.

در مرکز فرهنگی و هنری کانون محمدیه به همین مناسبت با دعوت از اعضا و خانواده‌های ایشان برنامه «یلدایی‌ها»اجرا شد.این برنامه شامل اجرای قصه، حافظ خوانی و اجرای موسیقی زنده، معرفی آداب و رسوم و آیین بزرگداشت شب یلدا، مسابقه و بازی و سرگرمی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =