ویژه‌برنامه‌های سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ایام فاطمیه (س) ، چندین ویژه برنامه در مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، چندین ویژه برنامه به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ایام فاطمیه در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین برگزار شد.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون تاکستان چند فعالیت حضوری و مجازی به این مناسبت انجام شد.

معرفی شخصیت سردار سلیمانی در قالب طرح دیواری، ساخت کلیپ توسط اعضا در فضای مجازی، معرفی کتاب"همچون پدر، مهربان"، اجرای دکلمه سردارسلیمانی توسط عضو مرکز و انتشار در فضای مجازی، همکاری با شرکت اعضای مرکز در مسابقه "قهرمان من"در قالب کلیپ و نماهنگ، فاتحه‌خوانی، کارگاه کاردستی کاغذ و تا(گل لاله به یاد شهیدان)، خوانش فرازهایی از وصیت نامه شهید سلیمانی، پخش پویانمایی با موضوع شهید سلیمانی برای اعضا، همکاری با شرکت اعضا در مسابقه‌های هنری و فرهنگی با موضوع گرامی‌داشت سردار شهید از جمله این فعالیت‌ها بود.

در مرکز فرهنگی و هنری کانون سگزآباد، ساخت طرح دیواری وصیت نامه شهید سلیمانی انجام شد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون تاکستان نیزفعالیت‌های معرفی شخصیت و اینفوگرافی زندگی سردار، خوانش وصیت‌نامه سردار شهید و پخش کلیپ از شهادت آن بزرگوار را انجام داد.

مرکز فرهنگی و هنری کانون الوند هم به این مناسبت یک نمایشگاه نقاشی از آثار اعضا درباره شهید سلیمانی در اداره ارشاد این شهرستان برگزار کرد.

هم‌چنین این مرکز با حضور سی عضو کودک دختر، ویژه برنامه «سردار دل‌ها»را با اجرای فعالیت‌های معرفی شخصیت، ساخت نشریه دیواری، کارگاه کاردستی و خوانش وصیت‌نامه سردار شهید اجرا کرد.

در مرکز فرهنگی  هنری  کانون محمدیه نیز  فعالیت معرفی شخصیت سردار و کارگاه ادبی دل‌نوشته اعضا برای ایشان انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =