ویژه برنامه‌های سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین چندین برنامه مناسبتی اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، هم‌زمان با فرارسیدن سالروز شهادت جانسوز حضرت زهرا(س)، چندین برنامه با محوریت معرفی شخصیت و سوگواری برای بانوی بزرگ اسلام در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین اجرا شد.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون تاکستان، فعالیت‌های معرفی شخصیت حضرت زهرا (س)، معرفی  .مکارم و فضیلت‌های اخلاقی ایشان و معرفی کتاب «بانوی آب و آیینه» انجام شد.

مرکز فرهنگی و هنری کانون محمدیه در فضای مجازی، فعالیت‌های نمایش نماهنگ، مرثیه‌خوانی، مداحی، قصه‌گویی و روخوانی کتاب را با محوریت این ایام اجرا کرد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون قزوین هم ویژه برنامه " بانوی آب و آینه" را اجرا کرد که شامل فعالیت های تلاوت سوره کوثر و بیان شان نزول آن ، قصه گویی، پخش کلیپ ، حدیث‌خوانی، مداحی و شعرخوانی، خوانش حدیث کسا و بیان داستان آن، معرفی شخصیت حضرت فاطمه س و فضایل اخلاقی ایشان، بحث آزاد درباره الگو مناسب با توجه به زندگی حضرت فاطمه س، شعرخوانی اعضا ، ساخت کلیپ و قصه گویی اعضا ، مسابقه ، خوانش زندگی‌نامه ایشان و کارگاه نقاشی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =