کد خبر: 311713
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷
بازدید 384
برگزاری ویژه برنامه «هفته نماز» در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

با هدف ترویج فرهنگ مقدس نماز و ایجاد انس بیشتر با نماز در مخاطبان، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین ویژه برنامه هفته نماز را در سطح مراکز فرهنگی و هنری استان برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، کانون قزوین در یک برنامه ابتکاری که هر ساله در مراکز فرهنگی و هنری استان انجام می‌شود، امسال هم هفته ای در دی ماه را به عنوان «هفته نماز» تعیین کرد

دراین هفته مراکز کانون با استفاده از زبان هنر و به کارگیری ابزار وشیوه‌های فرهنگی، برنامه‌های متنوعی با هدف ترویج فرهنگ نماز و ایجاد انس و ترغیب به نماز برای اعضای خود اجرا کردند.

کارگاه‌های کاردستی با موضوع نماز، اجرای مسابقه، آموزش عملی نماز و وضو، بیان احکام اولیه نماز، قصه‌گویی با موضوع نماز، معرفی حدیث، اجرای طرح دیواری با همکاری اعضا، بحث آزاد درباره نماز و اثرات آن در زندگی فردی و اجتماعی، شعرخوانی درباره نماز، روخوانی کتاب‌های با محوریت موضوع نماز، کارگاه‌های ادبی با موضوع نماز(خاطره نویسی از اولین نماز-دل‌نوشته نماز و نیایش)، کارگاه نقاشی و خوشنویسی با موضوع نماز، نمایش خلاق با محوریت آموزش ارکان نماز، پخش پویانمایی‌های با موضوع نماز، ساخت نماهنگ نماز با همکاری اعضا، عکاسی با موبایل با موضوع نماز از جمله فعالیت‌هایی بود که در این هفته در مراکز فرهنگی و هنری استان اجرا شد.

گفتنی است، در راستای فعالیت‌های ترویج فرهنگ نماز،کانون استان قزوین از نهم تا پانزدهم دی 1400 را به عنوان«هفته گرامی‌داشت نماز» معرفی کرده بود.

در این هفته مراکز فرهنگی و هنری کانون با اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی در راستای ترویج فرهنگ نماز در مخاطبان خود تلاش کردند.

بخشی از این فعالیت‌ها و برنامه‌ها به سبب دوره فاصله ‌گذاری اجتماعی، در بستر فضای مجازی انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =