کد خبر: 312215
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۵
بازدید 161
اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در اولین روز از دهه مبارک فجر

مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان همدان در اولین روز از جشن‌های دهه‌ی مبارک فجر اقدام به اجرای برنامه‌های مختلف کردند.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در آستانه‌ی فرارسیدن چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اداره کل و مراکز کانون استان به استقبال جشن‌های دهه‌ی مبارک فجر رفتند.
اداره‌کل کانون استان با آذین‌بندی فضای داخل و بیرون اداره، هم زمان با لحظه‌ی تاریخی ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی اقدام به پخش سرودهای انقلابی کرد.
مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۱ همدان با اجرای ویژه‌ی برنامه «نسیم انقلاب» اقدام به خاطره‌گویی، شعرخوانی و عروسک‌گردانی در صفحه‌ی مجازی اینستاگرام میزبان مخاطبان خود بود و مربیان علی‌رغم بارش شدید برف اقدام به شعارنویسی در فضای بیرونی مرکز کردند.
مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۴ همدان، با به صدا درآوردن زنگ انقلاب و شعرخوانی و روایت‌گری وقایع انقلاب توسط محبوبه محمدی میزبان ۱۵ نفر از اعضای پسر به صورت حضوری و ۷۰ نفر دختر از طریق شبکه شاد بودند.
مرکز فرهنگی‌هنری شهرستان رزن با همکاری آموزش و پرورش و اعضای کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر با حضور در آموزشگاه قرآن و عترت روستای محمدآباد علاوه بر نواختن زنگ انقلاب، اقدام به اجرای برنامه‌هایی هم‌چون قصه‌گویی، معرفی وقایع و سفالگری برای بیش از ۳۰ دانش‌آموز کردند.
در پایان علاوه بر اهداء کتاب به کتابخانه‌ی آموزشگاه، به کلیه‌ی دانش‌آموزان هدیه‌ایی به رسم یادبود اهداء شد.
مرکز فرهنگی‌هنری شهر سامن، اقدام به ساخت پوستر و پلاکارد با موضوع انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی(ره) توسط  ۶ نفر از اعضای نوجوان کردند.

مرکز فرهنگی‌هنری سرکان به همراه مسئولین محلی شهر با حضور در آموزشگاه دخترانه الزهرا با نواختن زنگ انقلاب و اجرای سرود و دکلمه اولین روز دهه مبارک فجر را گرامی داشتند.
لازم به ذکر است برنامه‌های مختلفی جهت اجرا در این روز توسط کانون پرورش فکری و مراکز سراسر استان از جمله رژه خودروهای کتابخانه سیار روستایی و اجرای سرود توسط نوجوانان در اتوبوس ویژه همدان‌گردی تدارک دیده شده بود که به علت بارش برف و برودت هوا لغو و به زمانی دیگر موکول شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =