قهرمانان فرهنگی کانون استان کرمانشاه تجلیل شدند

در مراسمی که صبح روز پنج‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ برگزار شد، قهرمانان فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در بخش‌های فرهنگی و هنری تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در مراسمی که صبح روز پنج‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ برگزار شد، قهرمانان فرهنگی کانون استان کرمانشاه در بخش‌های فرهنگی، هنری و ادبی تجلیل شدند.

بر همین اساس، در این مراسم که در محل مجتمع فرهنگی‌هنری آفرینش کانون پرورش فکری کرمانشاه برگزار شد، نزدیک به یکصد نفر از اعضا، مربیان و کارشناسان کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری، مورد تجلیل قرار گرفتند.

در ابتدای این مراسم، پس از قرائت قرآن مجید و سرود مقدس ایران اسلامی، "عباس سروری"، رییس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه به سخنرانی پرداخت. عباس سروری، با قدردانی از برنامه‌های ارزشمند کانون پرورش فکری استان در مناسبت‌های مختلف، به ویژه ایام‌الله دهه مبارک فجر، نقش کانون را در پرورش حس دینی و میهنی کودکان و نوجوانان مهم عنوان کرد.

سروری با اشاره حادثه بزرگ پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷، این پیروزی را حاصل مجاهدت همه مردم ایران دانست و افزود: عظمتی که انقلاب اسلامی دارد، نام مقام معظم رهبری دارد، باعث شده است تا علاقه‌مندان در آن طرف مرزهای ایران، به آنها افتخار می‌کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه همچنین، نقش کانون را در حفظ و زنده‌نگاه‌داشتن رخداد پیروزی انقلاب را بسیار حساس توصیف کرد و گفت: ایام دهه مبارک فجر، فرصت ارزشمندی است که دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی بازگو شوند تا نسل‌های کودک و نوجوان امروز از آنها آگاه شوند.

در ادامه مراسم، نمآهنگی از برگزاری ویژه‌برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه پخش شد.

همچنین، گروه سرود اعضای مرکز شماره ۴ کانون پرورش فکری کرمانشاه به اجرای برنامه پرداختند.

مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه نیز در بخشی از این مراسم به سخنرانی پرداخت.

فتاحی با اشاره به برگزاری برنامه قهرمانان فرهنگی گفت: همان طوری که در رشته‌های مختلف ورزشی قهرمانانی داریم، کودکان و نوجوانان ما که در عرصه‌های ملی و بین‌المللی و در زمینه فرهنگ، هنر و ادب مدال‌های مختلف را کسب می‌کنند،هم قهرمان هستند.

مدیرکل کانون استان کرمانشاه، فعالیت‌های جاری در مراکز کانون را فرآیندی عنوان کرد و افزود: کانون مانند خانواده‌ای است که تمام قد در تربیت اسلامی و دینی کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کند.

او همچنین، دهه مبارک فجر را بخشی مهم از تاریخ سرزمین ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: یادمان باشد؛ پیروزی انقلاب اسلامی، نتیجه تلاش جوانان، کودکان، زنان و مردانی است که برای به پیروزی رساندن آن سختی کشیدند.

مدیرکل کانون استان کرمانشاه، مراسم تجلیل از قهرمانان فرهنگی را تجلیل از کودکان و نوجوانان شاعر، نویسنده، سرود، نقاش، قصه‌گو، در سطح ملی و بین‌المللی عنوان کرد و افزود: موفقیت‌ این کودکان و نوجوانان، دستاوردهای بزرگ نظام و انقلاب ماست.

بر همین اساس، در بخش پایانی این مراسم، از تعداد نزدیک به یکصد نفر از اعضای موفق و برگزیده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه که موفق به کسب رتبه‌های ملی و بین‌المللی شده‌اند، با اهدای لوح و جوایزی تجلیل شد.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) نیز در برگزاری و تقدیر از اعضای برگزیده کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، مشارکت گسترده‌ای داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =