برگزاری کارگروه کودک و نوجوان با موضوع اوقات فراغت در فرمانداری کبودرآهنگ

اولین کارگروه کودک و نوجوان با موضوع اوقات فراغت فصل تابستان با حضور مشاور امور بانوان فرمانداری، مدیر و مسئولان دستگاه‌های فرهنگی شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری کبودرآهنگ برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانون استان همدان، اولین کارگروه کودک و نوجوان شهرستان کبودرآهنگ با موضوع اوقات فراغت کودکان و نوجوانان برگزار شد. در این جلسه سمانه جعفری مشاور امور بانوان فرمانداری با بیان آسیب ها و تهدیدهای موجود در جامعه که در کمین کودکان و نوجوانان  است به اهمیت برنامه‌ریزی ایام فراغت کودکان و نوجوانان تاکید کرد و گفت آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری از جمله دستگاه‌های مهم و برنامه‌ریز در این حوزه هستند.
در ادامه‌ی این جلسه لیلا زارعی مسئول کانون کبودراهنگ به رسالت خطیر کانون در امر پرورش کودکان اشاره کرد و گفت: آموزش بدون پرورش مانند کاشت دانه روی زمینی است که شخم نخورده باشد و می‌بایست برای ماندگاری آموخته‌ها کار پرورشی انجام شود.
 وی هم‌چنین کشف استعدادهای کودکان و نوجوانان را دیگر رسالت کانون برشمرد و بیان کرد این امر در بستر کتابخانه‌های تخصصی کانون پرورش فکری در حال انجام است.
زارعی در ادامه صحبت‌های خود به برگزاری بیست‌و هفتمین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اشاره کرد وگفت این رویداد فرهنگی هنری فرصت خوبی است که خانواده‌ها در کنار فرزندان خود باشند و آنان را همراهی کنند.
 مربی‌مسئول کانون کبودرآهنگ هم‌چنین به حضور تریلی سیار در شهرستان اشاره کرد و از ادارات و ارگانها خواست که برای برگزاری این برنامه با کانون پرورش فکری و اداره ارشاد اسلامی همکاری لازم را داشته باشند.
 ‏ گفتنی است  این کارگروه برای اولین بار در سال جدید  و با هدف برنامه‌ریزی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در محل فرمانداری کبودرآهنگ برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =