کد خبر: 319275
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
بازدید 60
"پرواز کودکی"

ویژه برنامه ی "پرواز کودکی" در روزهای سه شنبه و چهارشنبه به تاریخ  ۱۹ و ۲۰ مهرماه ۱۴۰۱ با همراهی ۹۸ نفر از اعضای گروه سنی نوخوان و نونهال و کارشناسان اورژانس اجتماعی و علوم پزشکی در مرکز یک کانون برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم؛ ویژه برنامه ی "پرواز کودکی" در روزهای سه شنبه و چهارشنبه به تاریخ  ۱۹ و ۲۰ مهرماه ۱۴۰۱ با همراهی ۹۸ نفر از اعضای گروه سنی نوخوان و نونهال و کارشناسان اورژانس اجتماعی و علوم پزشکی در مرکز یک کانون برگزار شد .

هدف از اجرای این نشست گرامیداشت هفته ملی کودک، آشنایی اعضا با با آسیب های اجتماعی (کودک آزاری ، کودکان خیابانی ، فرار از منزل ) ،کنترل اضطراب و استرس در کودکان ، برنامه ریزی  در جهت سبک زندگی سالم ، تغدیه ی سالم ، تقویت روحیه نشاط و شادابی و معرفی فعالیت های کانون بود. شایان ذکر است در این برنامه بیانیه‌ی هفته ی ملی کودک خوانده شد و اعضا نقاشی  به صورت گروهی و فردی آرزوهای خود را نقاشی کردند. نوشتن آرزوهای خود برروی کاغذ ؛ چسباندن برروی بادبادک ها و پرواز دادن در فضای پارک، برگزاری مسابقه ی طناب کشی، انتخاب گروه برگزیده  و اهدای جوایز از دیگر برنامه های بود که مورد استقبال اعضا قرار گرفت.

"پرواز کودکی"

"پرواز کودکی"

"پرواز کودکی"

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =