ضرورت راه اندازی کانون پرورش فکری در هشت‌بندی توکهور

مدیرکل کانون هرمزگان با درخواست نامه دانشجویی از اهل هشتبندی توکهور به وزیر آموزش و پرورش و دستور ویژه مدیرعامل کانون ضرورت راه اندازی کانون پرورش فکری در این منطقه را با حضور مسئولان شهری بررسی کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، دانشجویی از اهالی شهر هشت‌بندی  توکهور از شهرهای توابع شهرستان میناب با نوشتن نامه‌ای به وزیر آموزش و پرورش کشور درخواست راه اندازی یک مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری را برای این شهر خواستار شد.
پیرو این نامه به وزیر آموزش و پرورش دستور ویژه ای از سوی مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به جهت بررسی موضوع به مدیرکل کانون هرمزگان صادر شد.
 در همین راستا پروین پشتکوهی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برحسب دستور وزیر آموزش و پرورش و مدیرعامل کانون به جهت توسعه و بهره‌مندی کودکان و نوجوانان از خدمات و فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری به شرق استان سفر کرد و در شهر هشت‌بندی و توکهور از توابع شهرستان میناب حضور یافت.
در این سفر یک روزه مدیرکل کانون هرمزگان  با بخشدار و رئیس آموزش وپرورش در راستای راه اندازی کانون پرورش فکری در این شهر جلسه ای برگزار کرد.

ضرورت راه اندازی کانون پرورش فکری در هشت‌بندی و توکهور

 پشتکوهی ضمن قدردانی از دغدغه‌مندی شهروندان شهر هشت‌بندی توکهور نسبت به ضرورت حضور و فعالیت کانون پرورش فکری در این منطقه گفت:کانون پرورش فکری از طریق  آموزش غیر مستقیم زمینه اجتماعی شدن کودکان و نوجوانان را فراهم می سازد.آسیب های اجتماعی در جامعه و خانواده می تواند با گسترش توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی و به واسطه فعالیت‌های مستمر فرهنگی، هنری کاهش خواهد یافت. 
در ادامه بخشدار شهر هشت‌بندی توکهور تقویت زیر ساخت فرهنگی در راستای مطالبه‌گری صحیح و روابط موثر را از نیازهای منطقه اعلام کرد و راه اندازی مرکز ثابت کانون پرورش فکری را در این امر بسیار تأثیرگذار خواند.
وی نسبت به حمایت از حضور کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهر هشت‌بندی توکهور قول مساعد و همکاری داد.
رئیس آموزش و پرورش شهر هشتبندی توکهور نیز نسبت به آماده سازی مکانی  مناسب و فراهم سازی با ظرفیت‌های کانون را برای دانش آموزان منطقه ضروری و جز اولویت مطالبات منطقه با حمایت‌های مسئولین استانی و کشوری دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =