۲ عضو نوجوان  کارگاه های داستان کانون کهگیلویه و بویراحمد به  «قاف» راه یافتند

دو عضو نوجوان کارگاه های داستان کانون کهگیلویه و بویراحمد ، به باشگاه رویش‌ استعدادهای برتر ادبی نوجوان «قاف» راه یافتند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ،دو نفر از اعضای نوجوان کارگاه های داستان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، به باشگاه رویش‌ استعدادهای برتر ادبی نوجوان «قاف» راه یافتند.
نازنین زهرا هوشیاری کارشناس آفرینش های ادبی استان با اعلام این خبر گفت: در راستای کشف استعداد های ادبی بویژه در حوزه داستان و تربیت نسل نویسندگان متعهد و باورمند در حوزه کودک و نوجوان و برنامه‌ریزی ۳ساله برای رشد و بالندگی آینده ‌سازان با بهره‌گیری از شیوه‌های هدفمند و استفاده از ظرفیت ‌های صاحبان قلم و اندیشه در ارتقای آگاهی‌های اعضا، از جمله اهداف این حرکت فرایندمحور ادبی است.
هوشیاری افزود : به منظور هدایت آموزشی و تربیتی استعدادهای برتر آینده سازان میهن اسلامی و برنامه‌های مناسب برای بالندگی آنان به عنوان سرمایه‌های ملی باشگاه استعدادهای برتر قاف از سال ۱۴۰۲ به اجرا در آمد.
وی افزود: در روند فعال سازی باشگاه قاف در بخش داستان پس از بررسی و ارزیابی آثار دریافتی توسط تیم داوری دو برابر ظرفیت پذیرش این استعدادها برای مصاحبه مجازی در دی ماه سال گذشته دعوت شدند.
برهمین اساس دو عضو نوجوان کارگاه های ادبی، امیر عباس توحیدی از مرکز فرهنگی هنری دهدشت ، فاطمه سپهر از مرکز فرهنگی هنری لیکک به مرحله‌ی کشوری باشگاه استعدادهای برتر «قاف» معرفی شدند.
لازم به توضیح است زمان و مکان اردوی آغازین باشگاه رویش‌ استعدادهای برتر ادبی نوجوان «قاف» در داستان متعاقباً اعلام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =