کانون مرکز بن دارای سالن می‌شود

در دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری با فرماندار شهرستان بن، ساخت سالن برای مرکز بن و تبدیل پایگاه روستای یانچشمه به مرکز ثابت تصویب شد

به گزارش روابط‌ عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، مدیرکل کانون استان با فرماندار شهرستان بن دیدار و گفتگو داشتند و در انتها به مصوباتی هم دست پیدا کردند.

 در این دیدار که مسئولین مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر بن و مسئول پایگاه کانون روستای یانچشمه نیز حضور داشتند در ابتدا مدیرکل کانون استان به معرفی قابلیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جذب و هدایت فرزندان کشورمان تاکید کرد و بر مردمی‌سازی این نهاد اشاره کرد.

روح الله واحد گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پذیرای تمامی آحاد مردم از هر قوم و هر تفکری می‌باشد و با تاکید بر اینکه درب‌های مراکز کانون به روی تمامی خانواده‌ها باز است گفت: مراکز کانون دارای تجهیزات حرفه‌ای برای کار با قشر کودک و نوجوان است و این تجهیزات همراه با مربیان متبهر و آموزش دیده در اختیار کودکان و نوجوانان می‌باشد.

کانون مرکز بن دارای سالن می‌شود

مدیرکل کانون استان گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر بن نیاز مبرم به یک سالن اجتماعات و نمایش فیلم و تئاتر دارد.

واحد گفت: یکی دیگر از نیازهای اساسی شهرستان بن رسیدگی به پایگاه روستای یانچشمه است که نیاز است با پیگیری‌های بخشداری منطقه شیدا این پایگاه تبدیل به یک مرکز ثابت کانون شود و باوجود نیروهای حرفه‌ای، این روستا فعال‌تر از قبل به کودکان و نوجوانان آن بخش خدمت‌رسانی کند.

در ادامه فرماندار شهرستان بن اثرگذار بودن کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر فکر و جسم فرزندان و خانواده‌ها تاکید داشت و بر لزوم گسترش فعالیت این نهاد مهم در تمام عرصه‌های جامعه مهر تایید زد.

رضا علی‌بیگی در مورد ساخت سالن نمایش برای کانون مرکز بن قول مساعد داد و در ادامه گفت: بعد از هماهنگی‌های لازم با شهرداری و شورای شهر، زمین مناسب را به کانون اهدا کرده و بعد از تصویب کمیته برنامه‌ریزی و عمرانی شهرستان بن ساخت سالن مذکور شروع خواهد شد.

فرماندار بن گفت: مراکز کانون به دلیل مواجهه با نوجوان، می‌تواند به طور جدی به آسیب‌های اجتماعی این گروه سنی وارد شده تا پس از بررسی در جلسه‌ی آسیب‌های اجتماعی، این آسیب‌ها شناسایی و برطرف شود. وی در ادامه بر لزوم حضور مسئول مرکز بن در جلسه‌ی آسیب‌های اجتماعی فرمانداری تاکید داشت.

یکی دیگر از مطالبات فرماندار از کانون شهرستان بن کشف استعدادهای کودکان و نوجوانان این منطقه بود که فرماندار تاکید کرد اگر استعدادهای کودک و نوجوان این منطقه به درستی کشف، شناسایی و پرورش شود، مانند سنوات گذشته قطعا نخبه‌های زیادی از شهرستان بن به قله‌های افتخار دست خواهند یافت.

وی گفت: در مورد پایگاه کانون در روستای یانچشمه و تبدیل آن به مرکز مستقل و ثابت هم صحبت‌ها و رایزنی‌های ابتدایی انجام شده و انشالله بزودی شروع احداث آن مرکز نیز انجام خواهد شد.

در انتهای این دیدار مدیرکل کانون استان ادامه داد: باتوجه به حضور یکی از ارزشمندترین و باتجربه‌ترین نیروهای کانون استان در روستای یانچشمه و در صورت احداث مرکز ثابت در این روستا، تمام تجهیزات و امکانات لازم را برای این مرکز آماده خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =