درخواست مسئولان در شهرستان سوادکوه برای توسعه فعالیت‌های کانون پرورش فکری

هم‎زمان با سفر رییس جمهور به مازندران، از سوی معاون وزیر آموزش و پرورش درخواست مسئولان در شهرستان سوادکوه برای احداث کانون پرورش فکری و توسعه خدمات کانون در این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران،  نامدار صداقت، رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، به عنوان نماینده وزیر در گفتگو با مسئول کانون پرورش فکری پلسفید، در خصوص مسائل و مشکلات کانون شهرستان و استقرار کانون در شهرهای زیرآب و شیرگاه به گفتگو پرداخت.

 نسرین نوری در این دیدار ضمن طرح مسایل و نیازهای کانون و ضرورت توسعه آن در این شهرستان خواستار حمایت نماینده وزیر آمزوش و پرورش از فعالیت‌های حوزه کودک و نوجوان در این منطقه شد که صداقت طی تماس تلفنی با مدیرعامل کانون، در این خصوص صحبت کرد.

در شهر زیرآب نیز، فرماندار ضمن گفتگو با نماینده وزیر و ضرورت توسعه خدمات کانون در منطقه سوادکوه، قول احداث کانون پرورش فکری در این شهر را گرفت.  در شیرگاه هم نماینده مجلس با طرح مساله در جلسه اختصاصی و همراهی مسئولان دیگر ادارات هدیه استقرار کانون را در سوادکوه شمالی شهر شیرگاه را از وزیر درخواست کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =