حمایت سازمان نوسازی، در تجهیز و بهسازی مراکز کانون هرمزگان

مدیرکل کانون هرمزگان، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس و رئیس جهاد دانشگاهی در جهت توسعه و بهسازی مراکز فرهنگی هنری از مراکز گلشهر، پارک لاله و مجتمع آفرینش بندرعباس بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، روز پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه 1403 پروین پشتکوهی مدیرکل کانون استان، مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از مراکز فرهنگی هنری گلشهر، پارک لاله و مجتمع آفرینش و احمدزاهری رئیس جهاد دانشگاهی از مجتمع آفرینش بندرعباس بازدید کردند.
این بازدید با هدف توسعه و بهسازی مراکز فرهنگی هنری کانون به جهت آماده سازی در اوقات فراغت تابستان صورت گرفت  و از ساختمان و تجهیزات مراکز کانون بررسی و بازدید شد.
پشتکوهی در این بازدید ضمن بیان تعداد مراکز مورد نیاز کانون  پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان و مراکز فعلی از لزوم حمایت مسوولان از کانون در جهت توسعه‌ و بهسازی مراکز سخن گفت.
وی با بیان اینکه تعامل بیشتر بین دستگاه ها موجب ارتقاء فرهنگ و در نتیجه رشد کودکان ونوجوانان در جامعه می شود خواستار حمایت مسئولان در بهسازی و توسعه و گسترش خدمات کانون پرورش فکری در رشد و پرورش کودکان ونوجوانان و توجه به اوقات فراغت آنان در تابستان شد.

حمایت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در تجهیز و بهسازی مراکز کانون پرورش فکری
باوقار زعیمی ضمن قدردانی از خدمات شایسته کانون پرورش فکری در خدمات به کودکان و نوجوانان گفت: متولیان‮‮کار ‮با کودک ‮و ‮نوجوان باید با برنامه‮ریزی مناسب و فراهم سازی امکانات و تجهیزات زمینه را  برای غنی‮سازی و جهت‌دهی  اوقات فراغت طراحی نمایند.‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬
وی با اشاره به نقش مهم کانون در شکل دهی فعالیت ها و اوقات فراغت کودکان ونوجوانان افزود: مراکز کانون پرورش فکری به عنوان مکانی امن جهت فعالیت کودکان ونوجوانان در اوقات فراغت تابستان باید به شکل مناسبی برای حضور آنان در تابستان بهسازی شود.
وی با بیان اینکه فضای آموزشی در جذب و کودکان و نوجوانان و همچنین در میزان کیفیت آموزش بسیار مهم و تاثیرگذار است از مراکز و مربیان کانون به عنوان مهمترین و تاثیرگزارترین عامل در رشد و پرورش و کشف استعداد  کودکان ونوجوانان نام برد.
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس در این بازدید نسبت به بهسازی مرکز و تجهیز مراکز به امکانات مدارس قول مساعد و همکاری دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =