در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در مصلی اراک حضور یافتند

احسان منصوری مدیرکل کانون پرورش فکری استان مرکزی در مراسم یادبود "شهید جمهور" و همراهان گفت:شهید آیت‌الله رئیسی نگاه و رویکرد جدی و غیر تشریفاتی به قشر کودک و نوجوان داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان مرکزی، مراسم بزرگداشت شهدای خدمت، شهید جمهور، آیت الله رئیسی و همراهان ایشان و گرامیداشت حماسه سوم خرداد، با حضور احسان منصوری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مرکزی و کارکنان اداره کل کانون ،اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، نماینده ولی فقیه در استان ،مسئولان استانی ،فرماندهان نظامی و انتظامی، پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس و جبهه مقاومت روز پنجشنبه سوم خرداد ماه ۱۴۰۳ در مصلای بیت المقدس اراک برگزار شد.

در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در مصلی اراک حضور یافتند

احسان منصوری مدیر کل کانون پرورش فکری استان مرکزی با شرکت در این مراسم ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت خادم الرضا ، سیدالشهدای خدمت آیت الله رئیسی و همراهانشان گفت: آنچه مردم را ترغیب به شرکت در مراسم یاد بود شهید جمهور کرد عملکرد دولت بود که مردم در کمال ناباوری در سوگ آنان گریانند.

منصوری ادامه داد: ریاست جمهور قبل از آنکه رییس جمهور باشد خادم الرضا بود و در راه خدمتگزاری در سالروز ولادت ثامن الحج مدال افتخار شهادت را کسب کرد و به دیار جانان شتافت.

وی گفت: منش و راه شهید آیت ا.. سید ابراهیم رییسی مردمی و خدمتگزار بود و در دوران تصدی مسئولیت‌ها مردم و کار برای مردم را فراموش نکرد و پیوسته قلبش برای مردم می‌تپید و با اخلاص و تعهدی که در انجام وظایف خود داشتند، الگویی برای خدمت‌رسانی صادقانه به مردم و نسل جوان بودند.

در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در مصلی اراک حضور یافتند

احسان منصوری مدیر کل کانون استان مرکزی از دغدغه فرهنگی شهید جمهور برای کودکان و نوجوانان ایران سخن به میان آورد و گفت: از دغدغه فرهنگی شهید آیت‌الله رئیسی «تولید محتوای مناسب و به‌روز برای ارتقای فکری و فرهنگی کودکان و نوجوانان» بود و ادبیات کودک و نوجوان را یکی از قالب‌های مهم انتقال مفاهیم عالی می دانست .

وی اظهار داشت :شهید آیت‌الله رئیسی نگاه و رویکرد جدی و غیر تشریفاتی به قشر کودک و نوجوان داشت.

در پایان مدیر کل کانون استان مرکزی بیان داشت : رئیس جمهور انقلابی و مغتنم آیت الله سید ابراهیم رئیسی همیشه در قلب ها می‌ماند و تلاش‌هایش را برای ایران قوی، فراموش نخواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =