کد خبر: 340595
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶
سه نمایش کانون برگزیده بیست‌ویکمین جشنواره امام رضا(ع) شد

سه نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزیده بخش تئاتر کودک و نوجوان بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نمایش‌های «خداداد» به کارگردانی مهدی خجستگی، «صاحب سرزمین نور» به کارگردانی سیدرهبان مسلمی و «بی‌بی و هزار جزیره» به کارگردانی مهیار هزارجریبی هر سه از تولیدات مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری به عنوان برگزیده بخش «تئاتر کودک و نوجوان» این دوره از جشنواره معرفی شدند.

این سه اثر به همراه نمایش «خداداد» به کارگردانی محسن اکرمی در چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی در فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳ به صورت غیرمتمرکز و عمومی اجرا شد.

برگزیدگان بخش تئاتر کودک و نوجوان بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) با حضور رضا صابری، مهدی سیم‌ریز، فرهاد قائمیان، محمد مسلمی، سیدجواد رفاهی و امیرمشهدی‌عباس در آیین پایانی قدردانی شدند.

بر اساس این خبر، «نارنجی به کارگردانی سیدسوران حسینی، «بمب» به کارگردانی سیدرضا عربشاهی، «چهارمین نفر» به کارگردانی سولماز محمدی، «سفر پرماجرا» به کارگردانی رضا جوشعار، «یک اتفاق ساده» به کارگردانی مهدی حبیبی و «من و برادرم اقبال» به کارگردانی محسن پورقاسمی عنوان دیگر نمایش‌های برگزیده بخش «تئاتر کودک و نوجوان» جشنواره بیست‌ویکم امام رضا(ع) به شمار می‌رود.

یادآوری می‌شود چهاردهمین جشنواره ملّی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی به دبیری مهدی سیم‌ریز، از روز ۲۵ فروردین تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار شد.

این جشنواره یکی از ۱۲ عنوان جشنواره دوره بیست‌ویکم جشنواره‌ بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) است که با مدیریت فرهاد قائمیان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =