آغاز به کار چهار مرکز سه نوبته کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان

در راستای سند راهبری کانون با تاکید بر سه سیاست مخاطب محوری ، مرکز محوری و نوجوان محوری ، چهار مرکز کانون استان اصفهان در سه نوبت کاری خدمات دهی دارند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اصفهان ، مهدی آقایاری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جلسه شورای فرهنگی اداره کل کانون استان ضمن تاکید بر تولی‌گری کانون و جلوگیری از تصدی‌گری آن عنوان کرد : امسال سه سیاست مخاطب محوری ، مرکز محوری و نوجوان محوری از اهداف اصلی ما در راستای سند راهبردی کانون و تحول بنیادین آموزش و پرورش است .

ایشان در ادامه بیان داشت : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از جایگاه ویژه‌ای در کشور برخوردار است و لازم است با تلاش جهادی و همت والای کارکنان و مربیان دلسوز آن در سال جدید با رویکرد هویت‌بخشی، امیدآفرینی، خلاقیت و تبیین و اقناع سازی دستاوردها و ارزشهای انقلاب اسلامی ، با تدوین برنامه ها و فعالیت های فرهنگی ، هنری ، ادبی ، تربیت دینی و قرآنی از طریق ایجاد فضاها و مکان های ، فرهنگی و تفریحی و تقویت نهاد های فراغتی برای نسل های  کودک و نوجوان ، قدم های مثبتی در مسیر توسعه و افزایش سرمایه فرهنگی واجتماعی نسل آرمانی برداریم. 

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در همین راستا و به منظور جذب حداکثری و پایدارسازی اعضا و حضور شکوهمند کودکان و نوجوانان در مراکز کانون استان با هدف تاثیر گذاری در بین جامعه و خانواده های اصفهانی ویژه برنامه های خاصی دارد .

مدیر کل کانون در ادامه اظهار داشت : دلیل موفقیت کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان تخصص و تعهدی است که مربیان ، کارشناسان و مسوولین آن دارند و در حال حاضر بهترین بستر برای رشد کودکان و نوجوانان کانون است که امسال قصد داریم با برگزاری فعالیت ها در تمامی اوقات فراغت و ایجاد فضای شاد و امید آفرین با افزایش ظرفیت های خدمات دهی برای جذب کودکان و نوجوانان و مقابله با تهاجم فرهنگی به اهداف سند راهبردی کانون با چشم اندازی روشن دست بیابیم .

آقایاری در پایان گفت : با توجه به نقش کانون پرورش فکری در جهت کاهش آسیب های اجتماعی و بهترین بستر برای رشد کودکان و نوجوانان و بروز استعدادهای نهفته آنان و به منظور استفاده بهینه کودکان و نوجوانان از خدمات مطلوب تر و پر بار کردن اوقات فراغت بچه ها مراکز مجتمع کانون اصفهان ، مرکز شماره ۱۰( علوم ونجوم ) ،مرکز شماره ۱ ( ملک شهر ) و مرکز شماره ۸ به صورت سه نوبت کاری از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ شب آماده خدمت گذاری به کودکان و نوجوانان و خانواده های آنها است .

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با ۶۱ مرکز ثابت ، سیار و پستی به صورت یک نوبته  ، دو نوبته و سه نوبته آماده خدمات دهی به بچه ها و خانواده های آنان بخصوص در ایام تابستان می باشد .

شایان ذکر است عموم علاقه‌مندان در گروه سنی: ۵ تا ۱۷ سال می‌توانند با مراجعه حضوری به مراکز فرهنگی هنری کانون‌پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان از کارگاه ها ، کلاس‌ها و برنامه ها کسب اطلاع نموده و ثبت نام نمایند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت  isfahan.kpf.ir  مراجعه فرمایند .

ثبت نام کلاس‌های اوقات فراغت کانون پرروش فکری اصفهان آغاز شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =