همراهی مدیرکل کانون هرمزگان با کتابخانه سیار روستایی بندرعباس

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آستانه ایام اوقات فراغت با کتابخانه سیار روستایی در روستای درگیر ایسین از توابع شهر بندرعباس حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، پروین پشت کوهی مدیرکل کانون هرمزگان ضمن حضور در اجرای فعالیت های کتابخانه سیار روستایی در روستای درگیر ایسین گفت: ، کتابخانه سیار روستایی کانون را یکی از شگفت انگیز ترین واحدهای کانون در خصوص بهره مندی کودکان و نوجوانان روستاها از خدمات کانون، به جهت فعالیت ها و نوع خدمات معرفی کرد .

همراهی مدیرکل کانون هرمزگان با کتابخانه سیار روستایی بندرعباس
وی بیان کرد: این واحدخودرو سیار به صورت مستمر به پایگاه خود در روستاها مراجعه و ضمن کتاب رسانی به کودکان ونوجوانان ، به اجرای فعالیت های متعدد فرهنگی ، هنری و ادبی می پردازد .
۷۰ عضو کودک ونوجوان در این بازدید یک روزه مدیرکل کانون هرمزگان در فعالیت ها حضور داشتند  و از طریق معرفی شخصیت با زندگی شهید خدمت آیت الله ابراهیم رییسی ، رئیس جمهور فقید آشنا شدند. در ادامه اعضا دلنوشته های خود را درباره رئیس جمهور شهید نوشتند .

همراهی مدیرکل کانون هرمزگان با کتابخانه سیار روستایی بندرعباس
گفتنی است، اکنون کانون پرورش فکری استان هرمزگان دارای ۲ سیار فعال ( بندرعباس و لیردف جاسک ) و ۲ سیار دیگر در شهرستان پارسیان و بندرعباس نیز  آماده افتتاح است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =